عصر دیروز بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر + تصاویر

در این مراسم حسن امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس علامه مشاور وزیر بهداشت، دکتر ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، رضا صابری نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان، سید فاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم شهرستان آزادشهر نیز حضور داشتند.

 

به گزارش گلستان 24:رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در ابتدای این مراسم اذعان داشت: داشتن بیمارستان، یکی از ملزومات شهرستان آزادشهر بوده است که این امر با پیگیری های مکرر مسئولان امروز محقق شد که ساخت بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر، تعهد وزارت بهداشت نسبت به مردم انقلابی و شهیدپرور آزادشهر بوده است.

 

تقی ریاحی با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر با ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش عمرانی و ۵ و نیم میلیارد تومان در بخش تجهیزات پزشکی آماده بهره برداری شد، افزود: این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله اورژانس، کلینیک تخصصی، دو اتاق عمل، زنان و زایمان، بخش های داخلی مردان و زنان و رادیولوژی است.

 

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه این مراسم ضمن تبریک افتتاح این بیمارستان گفت: اتفاقاتی که از چندماه گذشته در حوزه سلامت افتاده است منجر به افتتاح این بیمارستان شده است.

 

حسن امامی رضوی ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم آزادشهر و رامیان افزود: هماهنگی بین دو بخش اجرایی و قانون گذاری یعنی مجلس و دولت، موجب افتتاح این بیمارستان شد و سبب شده تا زیرساخت لازم برای ارایه خدمات بهتر پزشکی به مردم فراهم شود.

 

امامی رضوی این بیمارستان را از نظر تجهیزاتی و ساختمانی مناسب ارزیابی و تصریح کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم علاوه بر فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای این بیمارستان، بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم این منطقه ارایه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، مردم کشور طعم شیرین خدمات مناسب درمانی با هزینه پایین را چشیده اند که نشان دهنده تجلی کارآمدی نظام بوده است.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان نیز گفت: از سال ۸۶ عملیات اجرایی بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر آغاز و روند ساخت آن طولانی شده بود.

 

رضا صابری با بیان اینکه با تغییرات بودجه ای مجلس شورای اسلامی در سال جاری، دولت توانست هزینه بیشتری را صرف ساختن بیمارستان ها کند اظهار داشت: یکی از برکات دولت یازدهم، اقدامات شایسته در زمینه سلامت است که هزینه های درمانی برای مردم به حداقل رسیده است.

 

سیدفاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این آیین با قدردانی از تلاش دولت برای تکمیل و راه اندازی این بیمارستان از قائم مقام وزیر بهداشت خواست با توجه به اهدای زمین یکهزار و ۵۰۰ متری، عملیات اجرایی احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شود.

 

IMG_8748

IMG_8753

IMG_8754

IMG_8758

IMG_8763

IMG_8766

IMG_8773

IMG_8774

IMG_8790

IMG_8791

IMG_8792

IMG_8802

IMG_8803

IMG_8805

IMG_8808

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار