رئیس پلیس فتا گلستان خبرداد؛

رئیس پلیس فتای گلستان گفت: ۱۴۵ گرداننده نشانگاه های غیراخلاقی و ناهنجار توسط پلیس فتا گلستان تحت پیگرد قرار گرفتند.

پیگرد ۱۴۵ گرداننده نشانگاه غیراخلاقی در گلستان

به گزارش گلستان 24، سرهنگ سعید تجری  اظهار کرد: در پی مطالبات گسترده مردمی از سوی اقشار مختلف شهروندان و در راستای شرح وظایف پلیس فتا برای ارتقا امنیت و آسایش عمومی، برخورد با هنجارشکنان تشدید شد.

رئیس پلیس فتا انتظامی گلستان افزود: در این طرح هر گونه مصادیق علیه عفت و اخلاق عمومی و موارد پیرامون اشاعه و ترویج فحشاء و دیگر موارد سوء اخلاقی رصد و پایش شده و با هنجار شکنان برابر قوانین جاری کشور برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی گفت: در این خصوص در استان گلستان تا این لحظه گردانندگان ۱۴۵ نشانگاه مجازی شناسایی شدند که ۶۰ مورد آن با نگاه رأفت اسلامی، ضمن دعوت از مدیران صفحات مجازی و تشریح قانون جرایم رایانه‌ای، نهایتاً منجر به توجیه و حذف محتوای بر خلاف عفت و اخلاق عمومی شده است.

تجری ادامه داد: تعداد ۴۷ پرونده هم برای اقدام قانونی و قضائی به رده‌های مربوطه ارجاع شده و تعدادی هم در دست اقدام است.

رئیس پلیس فتا انتظامی گلستان گفت: متأسفانه گردانندگان نشانگاه‌های مجازی هنجارشکن با هدف جذب فالوور و مخاطب و همچنین کسب درآمد از این راه‌ها، اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی تحت عناوین مدلینگ، مزون، آتلیه عکاسی، آنلاین شاپ ها می‌کنند که ضرورت دارد این افراد متعهد به قوانین کشور بوده و در غیر اینصورت باید منتظر تبعات قانونی آن باشند.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است پلیس فتا استان در راستای ارتقا امنیت و آسایش عمومی به صورت شبانه روزی این فضا را رصد و پایش کرده و با هنجارشکنان برابر قوانین جاری کشور برخورد قاطع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار