مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبرداد؛

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تصویب ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

موافقت با ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به گزارش گلستان 24، محمدجواد ساوری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶ طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در فروردین ماه امسال در کمیسیون فنی برنامه ریزی استان تصویب شد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سه هتل، هشت طرح اقامتگاه بوم‌گردی، دو سفره‌خانه سنتی، یک مجتمع گردشگری، یک مرکز تفریحی و سرگرمی و یک واحد هتل‌آپارتمان در استان با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۸ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال بیش از ۳۲۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار