مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت که کارمندان استان در قالب پویش وصال، آرزوی بیش از ۳۰۰ یتیم گلستانی را برآورده کردند.

آرزوی ۳۰۰ یتیم گلستانی برآورده شد

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی، عصر امروز در آئین وصال آرزوها اظهارکرد: هدف از برگزاری پویش وصال آرزوها برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری، دست‌نوشته آرزوهای ایتام برای ادارت اجرایی استان ارسال شد و با همت آنها در مراسمی معنوی و مفرح با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا و مدیران دستگاه‌های اجرایی، اقلام درخواستی تهیه و به فرزندان معنوی اهدا شد.

وی بیان کرد: در این جشن ادارات اجرایی گلستان با مشارکت کارکنان خود به منظور برآوردن آرزوهای ایتام، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان پدرانی که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.

بابایی توضیح داد که بیش از ۳۰۰ آرزوی ایتام و محسنین توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی گلستان برآورده و تقدیم ایتام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: در این جشن، دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک، انواع لوازم خانگی مانند یخچال، پنکه، جاروبرقی، لباسشویی به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد.

وی با اشاره به ثبت نام تعداد بیش از هشت هزار و ۵۰۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان امسال بیان کرد: در سال جاری پویش احسان و اکرام دانش آموزی هم با مشارکت آموزش و پرورش استان و با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین راه اندازی شد که تاکنون بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در این طرح مشارکت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار