مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: ۶ هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد برای خانه‌دار شدن و دریافت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن ثبت کردند.

۶ هزار مددجوی کمیته امداد گلستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۳ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد در گلستان فاقد مسکن هستند که از این تعداد هشت هزار خانوار ساکن روستا و پنج هزار ساکن مناطق شهری  در شهرها سکونت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: در سال مالی جاری ساخت ۲ هزار و ۳۸۱ خانه برای مددجویان در دستور کار قرار دارد که هزار و ۲۰۰ واحد آن تکمیل شده و بقیه با همکاری بانک های عامل و دستگاه های مرتبط و تامین تسهیلات بانکی موردنیاز، تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: برای بهره برداری از این واحدها ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافت و به همین میزان کمک بلاعوض از محل منابع اعتباری کمیته امداد استفاده شد.

به گفته وی آغاز ساخت ۳۰۳ واحد در شهرستان مرزی مراوه تپه در قالب تفاهم نامه دوجانبه با بنیاد مستضعفان از اواخرسال قبل و تکمیل و واگذاری آن ها تا پایان امسال و ساخت ۶۰۰ واحد در قالب تفاهم نامه با سپاه نینوا در دست اجرا است.

وی همچنین از برنامه ریزی و ساخت هزار و ۲۲۰ خانه برای مددجویان گلستان در قالب مسکن محرومان در ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: کمیته امداد علاوه بر تسهیلات افزان قیمت، برای ساخت هر واحد ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

مطابق گزارش کمیته امداد گلستان، این نهاد ۷۹ هزار خانوار با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش خدمات خود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار