معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره‌گویی از شهید بسنده نکنیم.

گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم /دختران کم‌حجاب هم دختران جامعه ما هستند

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار حسین معروفی امروز در همایش تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی در گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی را نباید تنها به عنوان یک شخص نظامی که داعش را نابود کرد، ببینیم بلکه باید به چشم یک مکتب و مدرسه درس‌آموز نگاه کرد.

وی تاکید کرد: با این نگاه باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره‌گویی از شهید بسنده نکنیم.

وی ادامه داد: گذشت از مال و آبرو، ولایتمداری بی‌نظیر و اخلاص در عمل از شاخصه‌های اصلی شهید سلیمانی است و ما با تعریف نظام فکری سیدالشهدای جبهه مقاومت به ترویج مکتب شهید سلیمانی می‌پردازیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی به شدت مردمی بود و مراسم تشییع ایشان در چندین شهر گواه این مساله است که رابطه ایشان با مردم یک رابطه قلبی عمیق بود.

معروفی در ادامه با بیان این که رسالت سازمان بسیج مستضعفین همراه‌سازی افکار عمومی با آرمان‌های انقلاب است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و آن‌ها اصلی‌ترین پشتوانه انقلاب هستند.

وی همچنین با اشاره به پیام امام راحل در سال ۱۳۶۶ به حجاج مبنی بر این که (ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید) یادآور شد: برادران و خواهران یقین بدانید خطاب این «ایستادگان در مقابل دشمنان خدا» شما هستید.

وی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به استحکام درونی ماست، اما در نقطه مقابل اسلام ناب محمدی (ص) دنبال برقراری استحکام فردی، سازمانی و عمومی در سطح جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید با اجرای صحیح طرح اعتلای بسیج، پرچم نظام و انقلاب را در قله اقتدار به اهتزار درآوریم.

معروفی بیان کرد: باید بدانیم در اجرای طرح اعتلای بسیج، ما پاسدار انقلاب امام زمان (عج) و حکومت اهل بیت (ع) هستیم و با اقتدا به سیدالشهدا (ع) زندگی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: باید با نگاهی جهادی و شبانه‌روزی، فرمان امام جامعه را عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرماندهی رهبر معظم انقلاب، بسیج طول و عرض کل انقلاب اسلامی‌ست و اجرای این فرمان یک دغدغه فراسرزمینی در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود.

معروفی همچنین با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، جهاد امیدبخش و جهاد خدمت و نشاط به عنوان سه کلید واژه اساسی فعالیت‌های بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت، گفت: اجرایی کردن این سه جهاد در جامعه بر عهده و وظیفه همه ما است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که حاج‌قاسم ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بر ضرورت شناساندن گفتمان شهید سلیمانی به نسل جوان تاکید کرد.

وی افزود: کلید واژه سخن ماندگار "ما ملت امام حسینیم" شهید سلیمانی بدان معناست که امت اسلامی ما با الگوبرداری از فرهنگ سرخ عاشورا امروز نگاهش به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نگاه امامت یک جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: هرکس می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به درستی بشناسد باید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بشناسد، زیرل حاج قاسم خروجی و ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید الداغی که هفته گذشته در سبزوار به شهادت رسید، شاید عضو پایگاه بسیج ما نبود اما ناموس‌پرست بود و غیرت دینی او باعث شد به فیض شهادت برسد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: این درست همان راهبردی است که شهید سلیمانی دنبال می‌کردند که دختران کم‌حجاب هم دختران جامعه ما هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار