رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور؛

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: دو پروژه خیرساز درمانی در گنبدکاووس و کلاله از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و به زودی آماده بهره برداری خواهد شد .

دو پروژه خیرساز درمانی در گنبدکاووس و کلاله به زودی آماده بهره برداری خواهد شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، وحید سلیمی در بازدید از پروژه خیرساز مرکز فیزیوتراپی کلاله، از نیت خیرخواهانه نیکو‌کاران این شهرستان به ویژه حسن جعفری و مشارکت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی آنها برای ساخت این پروژه تا این مرحله قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه برآورد نهایی هزینه این پروژه ۷ میلیارد تومان است، بیان کرد:  پیگیری خیر برای اتمام و بهره برداری از آن در آینده نزدیک ارزشمند و قابل تقدیر است و نقش خیرین و حامیان در انجام ماموریت های ذاتی و رسالت های اصلی جمعیت هلال احمر بی بدیل است.

سلیمی  در ادامه  از کلینیک تخصصی و مرکز توانبخشی خیّرساز جمعیت هلال احمر شعبه گنبدکاووس، از اهتمام ویژه محمد شهرکی در اختصاص و هزینه کرد بیش از ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تا سطح فعلی قدردانی ‌کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه برآورد نهایی هزینه این پروژه ۷ میلیارد تومان می باشد، پیگیری خیر برای اتمام و بهره برداری از آن در آینده نزدیک را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف و اظهار کرد: نقش خیرین و حامیان در انجام ماموریت های ذاتی و رسالت های اصلی جمعیت هلال احمر بی بدیل است.

در ادامه این بازدید ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از نگاه مثبت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به استان گلستان تقدیر کرد و گفت: ساله گذشته ۹‌ میلیارد ریال کمک بلاعوض دارویی و درمانی از سوی سازمان داوطلبان به گلستان تعلق گرفت، ۴ میلیارد وام قرض الحسنه به بیماران اعطا شد و ۱۳ هزار بسته معیشتی در ایام نوروز و عید نوروز میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

قاسم غریب آبادی افزود: افتتاح سهام نیکوکاری و خرید ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از سوی کارکنان جمعیت شروع خوبی بود که از استان گلستان انجام شد و با اجرای این طرح بخش مهمی از نیازهای تجهیزاتی بیماران مراوه تپه مرتفع می شود.

فرماندار کلاله نیز در این بازدیدها با توجه به شرایط جغرافیایی کلاله، حوادثی که در شهرستان به وقوع می پیوندد و همچنین با توجه به جمعیت شهرستان، تعداد سالمندان و معلولین و کسانی که نیاز به دریافت خدمات درمانی دارند، بر تکمیل مرکز فیزیوتراپی این شهرستان تاکید کرد و گفت احداث پایگاه امدادونجات در این شهرستان در حال پیگیری است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار