عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها در استان گلستان برطرف می‌شود

تسنیم نوشت: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تا پایان فروردین ماه مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها در استان برطرف می‌شود.

سید محمد دهنوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نانوایی‌های شهر گرگان با عذرخواهی از مردم استان بابت صف‌های طولانی در برخی از نانوایی‌های استان اظهار داشت: تا پایان فروردین مشکل صف‌های طولانی نانوایی‌ها در استان برطرف می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه سال جدید با ماه مبارک رمضان همزمان شد که سبب کمبود در استان گلستان شد عنوان کرد: با اختصاص سهمیه اضافه امیدواریم تا پایان ماه مشکل این صف های طولانی برطرف شود.

 

تغییر ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار در گلستان/ تغییرات مدیران در ۸ شهرستان نهایی شد

ایسنا نوشت: با برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه در ۸ شهرستان ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار تغییر کردند.

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ماراتن انتصابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان‌گلستان کم کم به خط پایان نزدیک شده و تکلیف معاونین فرمانداران و بخشداران مشخص می شود.

از این رو طی احکامی جداگانه معاونین فرماندار و بخشداران 8 شهرستان استان از سوی استاندار گلستان انتخاب و در جلسه ای ویدئو کنفرانسی توسط معاون سیاسی و امنیتی وی معارفه شدند.

آیین تکریم و معارفه معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های علی آبادکتول، گمیشان، بندرگز، مراوه_تپه، کلاله، مینودشت، کردکوی و گالیکش به صورت مجزا ، با حضور مدیران و مسئولان شهرستانها برگزار شد.

 

آتش‌سوزی ۱۲ خانه در رامیان/ ۴ خانوار اسکان موقت شدند

فارس نوشت: در پی آتش‌سوزی ۱۳ خانه در روستای «ارازگلِ» خان‌ببین در منطقه رامیان سه تیم امدادی برای پشتیبانی و امدادرسانی اعزام شدند.

ساعت پنج صبح امروز ۱۲ خانه در روستای «ارازگل» شهرستان رامیان به دلایل نامشخص طعمه حریق شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حادثه توسط اورژانس و آتش نشانی به ما اعلام شد و ما به عنوان تیم‌های پشتیبان و کمکی به محل اعزام شدیم.

فرهاد میقانی گفت: در این حادثه حدود ۳۵ نفر متاثر از این حادثه شدند که چهار خانوار توسط هلال احمر اسکان موقت شدند.

 

ابربدهکاران بانکی و همدستان آنها مجازات شوند/ روزه‌خواری در ملأعام دهن‌کجی به حکم خداست

ایسنا نوشت: امام جمعه گرگان ضمن قدردانی از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد در معرفی ابربدهکاران بانکی، گفت: بدهکاران بانکی خائن هستند و صرفاً معرفی آنها کافی نیست بلکه این افراد و همدستان آنها باید مجازات شوند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: رمضان نزد خداوند متعال ماه بزرگ و با احترامی است و روزه تکلیف خداوند است و باید انجام شود اما خدای متعال کسی را مجبور به این کار نکرده است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات برخی به طور علنی در خیابان ها اقدام به روزه خواری می کنند، افزود: روزه نگرفتن یک گناه شخصی است و آثار دنیوی و اخروی به دنبال دارد اما روزه‌خواری در ملاعام یک گناه بزرگ به شمار می‌رود و هتک حرمت و دهن‌کجی به حکم خداوند است.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه ادب اقتضا می‌کند که به احساسات مردم احترام گذاشته شود، تاکید کرد: اگر کسی  شرایط روزه‌داری را ندارد و یا نمی خواهد روزه بگیرد باید از روزه خواری در ملاعام پرهیز کند و گناه این کار ۱۰۰ برابر بیشتر از روزه خواری پنهانی است و باعث جریحه دار شدن احساسات مومنان می شود.

 

کشف بیش از ۷۸۹ میلیارد کالای احتکاری در استان گلستان/ مناطق آلوده گرگان پاکسازی شد

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۷ فقره احتکار کالا به ارزش بیش از ۷۸۹ میلیارد ریال در سطح استان گلستان کشف شد.

سردار سعید دادگر اظهار داشت: مقابله با جرایم اقتصادی از جمله احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، همواره در دستور کار پلیس گلستان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و هم افزایی اطلاعاتی با بازرسی کل استان و همکاری با سازمان های مرتبط از جمله سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی و هماهنگی با مراجع قضائی، در سال 1400 تعداد 87 فقره احتکار کالا به ارزش بیش از 789 میلیارد ریال در سطح استان کشف شد.

 

کاهش ۲۰ نفری بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان

ایرنا نوشت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان تعداد بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان را اعلام کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز جمعه ۲۶ فروردین ۱۷۸ نفر از مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

این آمار نسبت به روز گذشته از کاهش بستری ۲۰ بیمار خبر می‌دهد. از این تعداد ۴۷ نفر در آی سی یو و تحت مراقبت‌های ویژه هستند و همچنین ۲۱ نفر با کمک دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

 

مسوولان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را برای حل مشکلات کشور اجرایی کنند

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به دیدار اخیر مسوولان با رهبر معظم انقلاب گفت : معظم له در آن دیدار رهنمودها و توصیه‌های داشتند که لازم است دولتمردان برای حل مشکلات کشور آن را اجرایی و عملیاتی کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز گلستان اظهارداشت: بدون شک رهبر معظم انقلاب در مسائل کشور دیدی اصولی و عمیق دارند و تشکیلات دولت باید عمق راهنمایی‌ها را درک کند و به میدان عمل بیایند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار بر برنامه ریزی، گره نزدن مشکلات کشور با مذاکرات، نقد منصفانه و درست مصرف کردن و گرفتن ارزهای بلوکه شده کشور تاکید داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار