مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: تاکنون یک هزار و ۷ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان گلستان پرداخت شده و به زودی همه مطالبات آنان پرداخت می‌شود.

مطالبات گندم‌کاران استان گلستان پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی ریاحی اظهار داشت: تاکنون 98 درصد مطالبات کشاورزان استان گلستان برابر با یک هزار و 8 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان گلستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان خرید گندم در برخی مراکز دولتی استان گلستان ادامه دارد، افزود: مراکز دولتی خرید گندم به خصوص در مناطق کوهستانی در استان گلستان همچنان فعال است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: امسال خرید گندم در گلستان از دوم خرداد آغاز شده است و تاکنون کشاورزان گلستانی نزدیک به 900 هزار تن به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان تحویل داده‌اند.

ریاحی گفت: کشاورزان استان گلستان به ویژه در مناطق کوهستانی و دشت در شهرهای گرگان، فاضل آباد، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و گنبد می‌توانند برای تحویل باقی مانده محصول خود به این مراکز مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: امسال 65 مرکز فعال کار خرید تضمینی گندم کشاورزان استان گلستان را انجام دادند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: استان گلستان با سطح زیرکشت تقریبی 400 هزار هکتار و پیش‌بینی تولید حدود یک میلیون تن گندم کیفی به عنوان پایتخت کیفی گندم کشور شناخته می‌شود.

ریاحی افزود: با توجه به افزایش میزان تولید و رفاه بیشتر کشاورزان امسال تعداد مراکز خرید تضمینی در استان گلستان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار