مدیر کل تعاون روستایی گلستان گفت : تاکنون 75 درصد سویاکاران مطالبات خود را دریافت و فقط 25 درصد مانده اند که آنها نیز تا پایان هفته پول خود را دریافت می کنند.

مانده مطالبات سویا کاران پرداخت میشود

 محمد تقی رجایی مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان برای بار دوم طی دو هفته متوالی در پاسخ به سوال بخش خبری صدا و سیمای گلستان در خصوص عدم پرداخت مطالبات سویا کاران گلستانی گفت : تا کنون قسمت اعظم مطالبات یعنی 75 درصد پرداخت شده و فقط 25 درصد مانده که تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.

به گزارش گلستان 24، رجایی گفت : 50 هزار تن سویا نیز سایر بخش ها غیر از تعاون روستایی خریداری شده که تحت نظارت این سازمان ینست و ممکن است بخشی از کشاورزان که وجوه خود را دریافت نکرده اند  بعدا فهمیده اند که محصول خود را به ما تحویل نداده اند .

وی اعلام کرد: پولی که بابت خرید سویا به کشاورزان داده می شود در قالب تسهیلات بانکی است و چیزی نیست که این اداره کل در حساب خود پولی داشته باشد که به کشاورزان بدهد .

مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان تصریح کرد: وقتی تسهیلات بانکی را بانک تجارت ارائه می دهد قاعدتا پرداخت نیز از طریق بانک تجارت صورت می گیرد به این صورت که بانک با در دست داشتن کد ملی افراد نسبت به افتتاح حساب آنها اقدام و پول را به حساب آنها واریز خواهد کرد.

محمد تقی رجایی ابراز داشت : بعضا ممکن است که کشاورزان اعلام کنند که نصف مبلغ خود را دریافت کنند و این به این دلیل است که برخی ممکن است طی چند نوبت محصول خود را تحویل داده باشند و چون هر بار تحویل ثبت سیستم می شود پرداخت پول هم طبق سامانه و چک لیست ها در چند نوبت انجام می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار