مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای بیش از هزار و ۸۶۱ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در سال جاری خبر داد.

۱۸۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گلستان انجام شد

به گزارش گلستان 24، محمدجواد ساوری اظهار کرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هزار و ۸۶۱ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، هزار و ۴۱۷ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۹۴ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۱۰۸ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

ساوری گفت: در این بازدیدها تعداد ۱۰ مورد اخطار، ۱۲ مورد تذکر و ۲۰ مورد تشویق برای واحدهای گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود برگزاری گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان یکی از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در همه ایام سال است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: در راستای ایجاد خودمراقبتی از تأسیسات و واحدهای گردشگری استان تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل تشکیل به نظارت و سرکشی از واحدهای گردشگری استان می‌پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار