معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری آزمون جامع سراسری دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

آزمون جامع سراسری دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری استان گلستان برگزار شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری روز جمعه 15 مردادماه 1400 با اشاره به برگزاری این آزمون در 5 نوبت از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۸:۲۰ عصر امروز، گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در گلستان هم‌زمان با سراسر کشور، با حضور ۱۹۹ نفر از فراگیران در ۵ عنوان دوره آموزشی شامل راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی با ۵۴ شرکت‌کننده، راهنمایان طبیعت‌گردی با ۸۹ شرکت‌کننده، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی با ۴۹ شرکت‌کننده، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری با ۵ شرکت‌کننده و کارشناس ارزیاب طرح تطبیق با ۲ شرکت‌کننده برگزار شد.
معاون گردشگری استان گلستان طی بازدید میدانی از محل برگزاری و نظارت بر نحوه برگزاری این آزمون، تأکید کرد: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بر اساس راهنمای مبارزه با کووید ۱۹ سازمان سنجش آموزش کشور در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی گرگان برگزار شد.
قندهاری خاطرنشان کرد: همه فراگیرانی که تاکنون در دوره‌های آموزش گردشگری مؤسسات تحت نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شرکت کرده‌اند، می‌بایست در آزمون جامع گردشگری شرکت کنند. این آزمون به‌طورمعمول ۲ یا ۳ بار در طول سال برگزار می‌شود و فراگیرانی که علاقه‌مند به دریافت مدرک یا کارت خود هستند باید در این آزمون نمره قبولی کسب کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار