استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: آمریکا بزرگترین عامل ناآرامی در جهان شناخته می شود و این کشور بزرگترین حامی و پشتیبانی کننده رژیم اشغالگر قدس بوده است .

آمریکا بزرگترین عامل ناآرامی در جهان است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی‌محمد زنگانه امروز در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در گرگان اظهار کرد: آمریکا با اعمال تحریم های غیرقانونی حق تعیین سرنوشت توسط ملت ها را نقض کرده که این تحریم‌ها حق تامین سلامت، آموزش و دسترسی به فناوری، توسعه و پیشرفت را در بسیاری از کشورهای جهان تهدید می‌کند.

وی افزود: این کشور در راستای توطئه‌های خبیثانه خود اقدام به حذف شخصیت‌های حامی حقوق انسان‌ها می‌کند که بارزترین نمونه آن ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار گفت: آمریکا نه فقط استفاده کننده سلاح اتمی، بلکه بزرگ‌ترین عامل تنش و جنگ افروزی در جهان و کودتا در کشورها است.

وی افزود: آمریکا با وجود ادعای حمایت از حقوق بشر، بزرگترین ناقض حقوق ملت‌های جهان است که از گذشته تاکنون جنایت‌های فراوانی را در کشورهای گوناگون انجام داد.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری با حضور میهمانان داخلی و خارجی امروز پنجشنبه در گرگان آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار