جوان خان ببینی بعد از انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی در یک حرکت جالب و متعهدانه اقدام به اشتراک آن نامه در پربازدیدترین صفحات اجتماعی ستارگان جهان کرد.

سوغات جوان "خان به بینی" برای صفحات اجتماعی ستارگان جهان + تصاویر

به گزارش گلستان 24،  در پی حادثه های تروریستی و موج اسلام هراسی غرب در اقدام خبیثانه نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت پیامبراکرم(ص)، مقام معظم رهبری در یک اقدام هدایتگرانه و موشکافانه نامه ای سرگشاده خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، در جهت فراخواندن به دین مبین اسلام، بر روی توییتر به اشتراک گذاشتند.

بعد از این اقدام رهبر معظم انقلاب، بسیاری از جوانان کشورمان و حتی کشورهای دیگر از طرق مختلف و از جمله شبکه های اجتماعی در جهت برقرارری ارتباط با جوانان اروپایی در اقدام به انتشار و توضیح این نامه کوشیدند.

در این راستا یکی از جوانان خان ببینی تحصیل کرده در رشته مهندسی نرم افزار در اقدامی جالب و متعهدانه نامه مقام معظم رهبری را به زبان انگلیسی در پربازدیدترین صفحات فیسبوک متعلق به افراد و نهادهای معروفی همچون باراک اوباما، آنجلینا جولی، نتان یاهو، فرانسوا اولان، جان کری، ادم ساندلر، اشتن کوچر، bbc، اما واتسن، مگان فاکس، جان دیپ، جکی چان، سازمان ملل، گردشگری اسرائیل، جاستین بیبر، سلنا گومز، مسی، کریستیان رونالدو، رابرت داونی و کاخ سفیدکه بیشترین لایک‌های فضای مجازی جهان را به خود اختصاص داده اند، منتشر کرد.

«محمد اسماعیلی» دبیر کانون جوانان شهر خان ببین و بخش فندرسک در گفتگو با گل رامیان گفت: یکی از اقداماتی که افسران جوان جنگ نرم می‌بایست انجام دهند استفاده از فضاهای دشمن برای نشر نامه مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: پس از موج بی سابقه اسلام هراسی و به طبع آن انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، مدام در فکر این بودم که چطور میتوانم به عنوان یک افسر جنگ نرم نقش مفیدی در انتشار نامه داشته باشم که از کارهای کلیشه ای به دور باشد.

اسماعیلی افزود: از آنجایی که مقام معظم رهبری فرموده بودند ما مامور به انجام وظیفه و نتیجه هستیم به بررسی راه های مفید برای انتشار نامه ایشان پرداختم اما نتیجه ای حاصل نشد.

وی بیان کرد: برای همین تصمیم گرفتم اندکی به عملیات های دوران دفاع مقدس مخصوص عملیات ولفجر 8 و اهداف آن تمرکز کنم. در عملیات والفجر 8 رزمندگان اسلام خود را به خاک عراق رساندند تا دفاع را در خاک خود عراق انجام دهند و این زمینه ای شد تا به این فکر کنم که چرا ما افسران جنگ نرم از فرصت هایی که دشمن در اختیار ما قرار داده است استفاده نکنیم؟

این جوان خان ببینی عنوان کرد: هدف این اقدام متوجه کردن افکار مخاطبین صحفات افراد مشهور دنیا بود. در واقع با کمک افراد مشهور دنیا همچون اوباما، جان کری، نتانیاهو و ... معبر سایبری فندرسک توانست نامه مقام معظم رهبری را منتشر کند و مخاطبین را تحت تاثیر این نامه قرار دهد.

وی ادامه داد: توصیه من به همه جوانان ولایتمدار و افسران جوان جنگ نرم اینست تا از ظرفیت هایی که دشمن برای تخریب ما استفاده می کند علیه خودشان استفاده کنیم. انشاءلله به زودی عملیات Letter4u را با رمز «محمد رسوال الله» برای حمله به صحفات این افراد آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص اقدام خود خاطرنشان کرد: لینک صفحه Letter۴u# را در صفحات افراد مشهور با تعداد لایک بالا بازنشر کرده تا به این صورت مخاطبین این صفحات متوجه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بشوند.

این جوان خان ببینی یکی از فعالین جبهه جنگ نرم در عرصه فضای مجازی در وبلاگ «معبر سایبری فندرسک» است.

برای مشاهده گزارش مصور عملکرد «معبر سایبری فندرسک» در انتشار پیام مقام معظم رهبری می‌توانید به آدرس http://sayberi۱۷۴.persianblog.ir/post/۱۶۵۷/ مراجعه کنید.

تصاویر بخشی از این صفحات در زیر آمده است:

 

برای مشاهده اندازه اصلی بر روی تصاویر کلیک نمایید

Barack Obama   Netanyahu     Francois Hollande    John Kerry  
    باراک اوباما        نتان یاهو      فرانسوا اولان         جان کری  
               
 Adam Sandler    Angelina Jolie    Ashton Kutcher    BBC  
    آدم ساندلر       آنجلینا جولی       اشتن کوچر             BBC  
 Emma Watson    Megan Fox    Johnny Depp    Jackie Chan  
     اما واتسن       مگان فاکس          جان دیپ          جکی چان  
               
 United Nations    Israel Tourism    Justin Biber    Selena Gomez  
     سازمان ملل      گردشگری اسرائیل         جاستین        سلنا گومز  
               
 Leo Messi    Cristiano Ronaldo    Robert Downey    The White House  
        مسی          رونالدو       رابرت داونی          کاخ سفید

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار