نماینده ولی فقیه در گلستان:

نمایده ولی فقیه در گلستان گفت: مهم ترین کار خدام رضوی بهره گیری از جنبه‌های معرفتی و شناختی برای افزایش محبت مردم به حضرت امام رضا (ع) است.

خدام رضوی در دهه کرامت به جنبه های معرفتی امام رضا(ع) بپردازند

به گزارش گلستان 24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران کانون‌های خدمت رضوی گلستان اظهار کرد: آنچه که از قرآن کریم در مورد اهل بیت (ع) رسول خدا استفاده می‌شود این است که امت اسلامی یک وظیفه‌ای دارند و آن وظیفه مودت نسبت به اهل بیت (ع) است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: اگر خدام رضوی در هر سال حضورشان در استان به یک بعد اخلاقی امام رضا (ع) بپردازند، اقشار مختلف اعم از جوانان، کودکان و خانواده‌ها معرفت پیدا می‌کنند و با امام رضا (ع) آشنا می‌شوند.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه مهمترین کار خدام در ایام دهه کرامت، زیاد کردن محبت مردم به حضرت امام رضا (ع) است، گفت: خدام باید به جنبه‌های معرفتی و شناختی بپردازند و جذب‌ها را زیاد کنند.

وی با بیان اینکه از راه معرفت هم می‌توان برای مودت کار کرد و هزینه یادی هم ندارد، افزود: کارهای شکلی لحظه‌ای است و زود از ذهن‌ها رفته و تمام می‌شود اما پرداختن به جنبه‌های شناختی و معرفتی، عمیق و نافذ است و در ذهن می‌ماند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: باید در فعالیت‌ها بیشتر به این مسائل توجه شود تا کارمان ارزشی و امام رضایی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار