با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مینودشت برگزار شد.

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مینودشت/ بدون اخلاص کارها بی برکت می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در جمع خانواده های پایوران ناحیه گفت :همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ویژگی  اخلاص او؛ صدق و اخلاص. اگر اخلاص نباشد کار بی‌برکت میشود؛ اینکه می‌بینید کار برکت پیدا میکند، به خاطر اخلاص است. اخلاص او را از کجا میشود فهمید از اینجایی که اصلاً دنبال دیده شدن نبود؛ یک ذرّه‌ای هم از دیده شدن فرار میکرد. او از دیده شدن فرار میکرد، حالا جوری شده که همه‌ی دنیا دارند او را می‌بینند کار را برای خدا میکرد، تظاهر نداشت، اوّلین پاداش دنیایی‌ای که خدای متعال به این اخلاص او داد، همین تشییع جنازه دَه‌ها میلیونی بود. این تشییع، اوّلین جزای اخلاص او در دنیا بود؛ حالا جزای آخرت که به جای خود محفوط  است این بر اثر اخلاص این عزیز است

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در ادامه بیان کردند یکی دیگر از ویژگی های سردار  سلیمانی توجه به خانواده که یک امر بسیار مهم در دین مبین اسلام و مذهب ما تاکید شده است تا برسیم و توجه کنیم به  اون مباحث تربیتی و رعایت آن  که تربیت امر مهم است که بر عهده مادران واگذار شده است که بی سبب نیست بهشت زیر پای مادران است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پایان گفتند یکی از ویژگی های حضرت فاطمه  زهرا (ص) ولایت مدار بود و اولین کسی بود از ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) دفاع کرد و همراه او بود و در بحث روشنگری ولایت قدم های برداشت و سخنرانی های کرد و ولایت مدار امر بسیار مهمی هست و گوشیه فرمان ولی فقیه زمان خودما باشیم و به عوامل او گوش بدیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار