فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بر اثر وقوع تصادف بین سه دستگاه خودرو سواری در مسیر شمالی این استان متاسفانه چهار عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.

تصادف سه دستگاه خودرو سواری در شمال گلستان چهار عضو یک خانواده را به کام مرگ فرستاد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: این تصادف حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در نزدیکی سد وشمگیر بین یک دستگاه سمند سورن و ۲ دستگاه سواری پراید رخ داد.

وی علت اصلی این حادثه را انحراف به چپ سواری سمند سورن اعلام کرد، افزود: جانباختگان این حادثه سرنشینان خودرو پراید مدل ۱۳۸۹ بودند که این وسیله نقلیه فاقد هرگونه ایمنی لازم بود.

وی بیان کرد: پراید دیگر مدل ۱۳۹۲ و دارای ایربک و خودرو سمند مدل ۱۴۰۱ و دارای ایمنی بالا بود که عمل کردن ایربک خودرو سبب جلوگیری از آسیب رسیدن جدی به سرنشینان این خودروها شد.

فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان‌ گفت: در این تصادف، پدر و مادر خانواده به همراه یک پسر چهار ساله و نوزاد ۶ ماهه این خانواده جان خود را از دست دادند.

شهرکی ادامه داد: البته سه سرنشین خودرو پراید دیگر در این تصادف مجروح شدند.

وی یادآور شد: با توجه به ایام عید قربان تردد خودروها در مسیرهای شمالی استان بیشتر شده و اغلب رانندگان آشنایی کامل به این مسبرها ندارند که سبب بروز تصادفات حادثه‌ساز می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر مسیرهای شمالی استان دارای یک لاین رفت و یک لاین برگشت هستند که به رانندگان توصیه می‌شود، از سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار