رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گرگان خبر داد؛

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: تمام اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی منتهی به جشن کیلومتری غدیر، به صورت صلواتی به شرکت کنندگان در این جشن خدمات دهی رایگان ارائه می دهند.

سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل و نقل شهری گرگان به مناسبت عید غدیر

به گزارش گلستان 24، مهدی کمال غریبی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در شهر گرگان گفت: به مناسبت عید غدیر روز پنجشنبه 15 تیر ماه، علاوه بر تمامی اتوبوس های شهری، 20 دستگاه تاکسی‌ نیز به صورت صلواتی به شهروندان خدمات دهی می کنند.

کمال غریبی با اشاره به فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: روزانه نزدیک به300 هزار سفر درون شهری توسط ناوگان حمل ونقل عمومی به جابه جایی شهروندان در سطح شهر گرگان می پردازند.

وی عنوان کرد: همه روزه از تاریخ 15 خرداد تا 15 شهریور ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت 5 صبح تا 8 شب به شهروندان گرگانی خدمات رسانی می کنند.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با توجه به شروع ایام تعطیلات تابستان بیان کرد: سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی، از 15 تیر ماه به سمت پارک جنگلی ناهارخوران از ساعت 5 صبح تا 24 شب برنامه‌ریزی شده است.

کمال غریبی با اشاره به فعالیت 3 هزار تاکسی و 108 اتوبوس در سطح شهر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1500 خودرو در 120 آژانس شهری و ۶۰۰ خودرو در بخش سرویس مدارس به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

وی از فعالیت اتوبوس مهدویت در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان به صورت رایگان می‌توانند از خدمات دهی اتوبوس مهدویت استفاده کنند.

وی ادامه داد: اتوبوس مهدویت مقرر شده در روز جمعه به ارائه خدمات رایگان به نمازگزاران نمازجمعه، پنجشنبه در مسیر امامزاده عبدالله (ع) و سه شنبه برای اعزام شهروندان به برنامه های مهدوی و اردوهای بنیاد مهدویت اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گرگان در ادامه گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان بزودی اتوبوس دوطبقه گردشگری با تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومان به منظور بازدید شهروندان گرگانی از مکان های تفریحی و گردشگری راه اندازی می شود.

وی با اشاره به گشت روزانه سازمان حمل و نقل عمومی در سطح شهر خاطرنشان کرد: تیم بازرسی سازمان حمل و نقل عمومی به همراه ماموران راهنمایی و رانندگی روزانه با هدف اعمال قانون مسافربران شخصی و ساماندهی بیشتر مسافربران عمومی در سطح شهر گشت روزانه دارند.

کمال غریبی با اشاره به اجرای طرح تاکسی آتش‌نشان در راستای ایمنی بخشی به حمل و نقل عمومی سطح شهر گفت: در سطح شهر گرگان سه هزار خودروی تاکسی وجود دارد و با توجه به فعالیت شبانه‌روزی رانندگان تاکسی در نقاط مختلف شهر، اجرای طرح تاکسی آتش‌نشان می‌تواند به ایمنی بخش نقلیه شهر کمک کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت 65 تاکسی آتش نشان هستیم که رانندگان آن آموزش های لازم در حوزه ایمنی، نجات و اطفای حریق را گذرانده اند تا هنگام بروز حوادث و قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی بتوانند سریعاً وارد عمل شوند.

کمال غریبی به اشاره به جمعیت 10 هزار نفری خانواده بزرگ ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان از اختصاص سانس و بلیط رایگان سینما و همچنین برگه های کارواش با هدف نظافت خودروهای حمل و نقل عمومی و آراستگی منظر شهری خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار