شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: مهمترین برنامه ما شفافیت در شهرداری است و تلاش کردیم کلیه عملکرد شهرداری هوشمند در بیاوریم و بتوانیم ان را برون سپاری کنیم.

مهمترین برنامه ما شفافیت در شهرداری است/بازگشایی النگدره و روز و شب شدن النگدره نهایی نشده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدمحمد رضا سیدالنگی در نشست خبری در پارک جنگلی النگدره گرگان اظهار کرد: همانطور که آگاهی دارید پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران در اختیار منابع طبیعی قرار دارد  و قرارداد شهرداری به پایان رسیده بود و مشکلات حقوقی وجود داشت و با پیگیری که انجام شده قرارداد نهایی شده و به تصویب شورای شهر رسیده و منتظر تایید کمیته تطبیق هستیم.

شهردار گرگان بیان کرد: بازگشایی النگدره و روز و شب شدن النگدره نهایی نشده است و منتظر مصوبات هستیم.

سید النگی گفت: شهربازی مدرن گرگان یکی از شهربازی هایی است که در شمال کشور نمونه خواهد بود و شهرداری گرگان برای شهروندان در دستور کار قرار دارد و با قرارگاه خاتم در این زمینه انعقاد قردارد داشتیم و در عید سال ۱۴۰۳ به بهر برداری می‌رسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل نسبت به خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس جدیو با وزارت کشور با یارانه ۷۵ درصدی در دستور کار قرار گرفته که هر اتوبوس هشت میلیارد تومان قیمت دارد و شهرداری ۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت می‌شود.

النگی افزود: با اجرای این طرج ۵۰ درصد ناوگان نوسازی می شود و ۱۲ دستگاه نیز بازسازی می شود.

وی گفت: تا پایان آذر ماه این جشنواره  برگزار می شود و اطلاع رسانی از طریق محلات رقم خورده است و ۱۰ خانه فرهنگ و  دو سرای محله با برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات به پاییز هزار رنگ توجه شده و به نفرات اول تا سوم جوایزی  به رسم یادبود اعطا می‌شود.

شهردار گرگان گفت: از حدود ۲۱۰ کودک کار شناسایی شده در این شهر، ۱۶۰ نفر از اتباع بیگانه هستند.

وی افزود: البته در شهر گنبدکاووس هم حدود ۲۰۰ کودک کار شناسایی شدند.

سید النگی بیان کرد: شهرداری براساس مصوبه شورای عالی وزارت کشور کمترین مسوولیت را دارد، اما در اذهان عمومی بیشترین مسوولیت بر عهده شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار ۲۴ دستگاه دیگر کار جمع‌آوری و ساماندهی این کودکان را برعهده داریم.

شهردار گرگان گفت: طرح جمع‌آوری این کودکان با همکاری دادستانی فردا غروب در گرگان به صورت گسترده انجام خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار