فرماندار گنبدکاووس گفت: ۲۰ نانوایی در گنبدکاووس به دلیل تکرار تخلف در مسیر ابطال جواز فعالیت پیش رفته و این متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 تشکیل پرونده قضایی برای 20 نانوایی متخلف در گنبدکاووس

به گزارش گلستان24؛ مهدی دهرویه در خصوص تخلف نانوایی‌ها و نظارت بر توزیع آرد و نان در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: موضوع طرح ویژه نظارتی بر عرضه آرد و نان در سطح استان از هفته گذشته با دستور استاندار گلستان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح فرمانداران در سطح شهرستان‌ها محور اجرای این طرح قرار گرفتند و در گنبدکاووس نیز ما 6 تیم نظارتی را فعال کردیم و حتی مجموعه فرمانداری گنبدکاووس نیز با محوریت فرماندار نظارت‌های میدانی را اجرایی کردند.

فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس ۴۴۰ نانوایی فعالیت می‌کنند که ۳۷۴ نانوایی نوع یک و دو است.

دهرویه تاکید کرد: بدون استثناء با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد شد و از روز چهارشنبه گذشته تا امروز روزانه ۱۵ تا ۲۰ پرونده تخلف نانوایی در گنبدکاووس تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰ نانوایی در گنبدکاووس به دلیل تکرار تخلف در مسیر ابطال جواز فعالیت پیش رفته و این متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دهرویه بیان کرد: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و تا زمانی که شرایط مطلوب شود نظارت بر نانوایی‌ها و حتی نظارت بر فرآیند توزیع آرد ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح «شهروند ناظر» در گلستان 

گفتنی است، پس از افزایش صف در نانوایی‌های استان گلستان و افزایش سهمیه نانوایان و تغییر نرخ نان در استان، طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌های استان با دستور استاندار آغاز شد.

در این طرح فرمانداران، بخشداران، مدیران‌کل صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، امور روستایی مکلف شدند در قالب طرح ویژه نظارتی بر عملکرد نانوایی‌‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در استان، با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

در همین راستا تیم‌های ویژه نظارتی از روز قبل از عید سعید قربان با بکارگیری تمام توان و استعداد نیرو این طرح ویژه را آغاز کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای توسعه امر نظارت و بهره‌مندی از نظارت مردمی به منظور نتیجه بخشی بهتر در این طرح، از شهروندان نیز تقاضا می‌شوند در صورت مشاهده تخلف نانوایی‌ها و یا عملکرد مطلوب واحدهای خبازی، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

درویشعلی حسن‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند تصاویر(فیلم و عکس) را از طریق پیامرسان‌های داخلی به شماره ۰۹۳۰۴۹۶۱۹۳۸ ارسال کنند. / فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار