استاندار گلستان گفت: اگر تحقیقات شرکت ملی نفت در استان گلستان نتیجه بخش شود ظرفیت بزرگی برای توسعه استان به وجود خواهد آمد.

ایجاد منطقه آزاد تجاری و بندر در گلستان توسعه‌ساز خواهد بود

به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو عصر امروز در دیدار با معاون وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی نفت ایران در خصوص حفاری‎های نفتی و گازی در گلستان اظهار کرد: به دنبال هزینه‎های مضاعف برای دولت نیستیم اما به دنبال این هستیم که توانمندی و ظرفیت استان گلستان مشخص شود.

وی تصریح کرد: نتیجه رفتار شرکت ملی نفت ایران امروز پاسخگوی مطالبات تاریخی و افکار عمومی مردم در استان گلستان است و از این نظر این اقدامات امیدبخش شده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه امیدواریم در استان گلستان در دریا و خشکی شرکت ملی نفت به یک نتیجه قطعی برسد، گفت: اگر تحقیقات شرکت ملی نفت در استان گلستان نتیجه بخش شود ظرفیت بزرگی برای توسعه استان به وجود خواهد آمد.

صادقلو با بیان اینکه مسائلی چون منطقه آزاد تجاری و بندر در گلستان به‌خوبی مدیریت شود توسعه‌ساز خواهد بود، گفت: امیدواریم با حضور شرکت ملی نفت ایران در استان گلستان توسعه بزرگ اقتصادی و اشتغال در استان گلستان ایجاد شود.

وی به مهاجرت معکوس برای کسب اشتغال در گلستان اشاره کرد و متذکر شد: شک نداریم اقدامات چون شرکت ملی نفت ایران مرهمی بر مسائل و مشکلات استان گلستان خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید بتوانیم از منابع مرزی استان گلستان به خوبی بهره بجویم، افزود: شرکت ملی نفت در استان گلستان یک کد ویژه‎ای را باز کرده و امیدواریم اقدامات خوبی را در عرصه‎های خشکی و دریایی به ویژه در منطقه «صوفی کم» اتفاق بیفتد.

صادقلو با بیان اینکه پروژه حفاری «صوفی کم» می‎تواند استان را در تامین منابع گازی خودکفا کند، بیان داشت: با به ثمر رسیدن پروژه‎های شرکت ملی نفت در استان گلستان نگاه توازن‌بخشی در استان اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم با همت جمعی در استان گلستان اقدامات خوبی در این راستا صورت بگیرد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار