با اقدامات شرکت ملی نفت

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات شرکت ملی نفت در استان گلستان پیش‎بینی ما این است که یک عسلویه دوم در این استان ایجاد شود.

عسلویه دوم در استان گلستان ایجاد می‎شود

به گزارش گلستان 24، عیسی امامی عصر امروز در دیدار معاون وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی نفت ایران با استاندار گلستان اظهار کرد: با اقدامات شرکت ملی نفت ایران در استان گلستان پیش‎بینی ما این است که یک عسلویه دوم در این استان ایجاد شود.

وی پیمانکار حفاری شرکت ملی نفت در منطقه استان گلستان را مسئولیت‎پذیر دانست و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخته شدن نخستین دکل نفتی توسط دولت یازدهم در استان گلستان باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بیشترین تمرکز سرمایه‎گذاری حفاری نفتی در جنوب کشور بود و امیدواریم با سرمایه‎گذاری جدید در استان گلستان و شمال شرق کشور این انحصار سرمایه‎گذاری در جنوب شکسته شود.

امامی با بیان اینکه با نهایت بهره‎برداری از ظرفیت و فضای اجتماعی می‎توانیم یک فضای کسب و کار مطلوب در استان گلستان ایجاد کرد، بیان کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی در کشور و همکاری خوب در استان گلستان اتفاقات مبارکی را در استان گلستان شاهد باشیم.

به نتیجه رسیدن اقدامات شرکت ملی نفت در گلستان منابع درآمدی را افزایش می‌دهد

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت تیم حفاری و اکتشاف نفتی در این منطقه استان گلستان امیدواری زیادی برای حفاری‎های وجود دارد، گفت: باید از این فرصت به وجود آمده برای سرمایه‎گذاری شرکت ملی نفت ایران در استان گلستان استقبال کنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن اقدامات شرکت ملی نفت ایران در استان گلستان منابع درآمدی را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: ایجاد ظرفیت اشتغال‌زایی، افزایش ارزش افزوده و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان گلستان از تاثیرات فعالیت‎های شرکت ملی نفت در استان گلستان خواهد بود.

انتهای پیام / فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار