استاندار گلستان گفت: یکی از مهممترین دلایل احیای مجدد سازمان برنامه و بودجه پرداختن و رفع این فاصله هاست و نه تنها توزیع عادی بودجه بودجه در سطح کشور

مهمترین مسئله ی ما در استان گلستان اشتغال است

به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو در خصوص بودجه سال ۹۴ استان گلستان، گفت: دستگاه های اجرایی باید بر چابکی بدنه کارشناسی تمرکز کنند و در شرایطی که دولت کار گروه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذار را در دستور کار خود قرار داده، نباید بدنه کارشناسی در مقابل سرمایه گذار بایستد.

وی افزود: امروز مهمترین مسئله ی ما اشتغال است و اگر گمان می کنید در شرایطی برد با سرمایه گذار است از او حمایت شود تا بتواند همکاری لازم در اشتغالزایی را داشته باشد.

صادقلو خطاب به دستگاه های اجرایی استان گفت: تلاش کنید از ظرفیت ردیف های متفرقه و متمرکز بودجه استفاده لازم برای استان را داشته باشید و قدرت چانه زنی و اقدامات ویژه ی خود را افزایش دهید.

استاندار گلستان با اشاره به فاصله تاریخی استان و برخی شهرستان های استان در فرآیند بودجه ریزی کشور، خاطر نشان کرد: شاید یکی از مهممترین دلایل احیای مجدد سازمان برنامه و بودجه پرداختن و رفع این فاصله هاست و نه تنها توزیع عادی بودجه بودجه در سطح کشور.

وی با بیان اینکه در سالجاری ۸۰ درصد بودجه هزینه ای است، یادآور شد: در شرایط فعلی تنها با ۲۰ درصد بودجه ی عمرانی باید به فکر توسعه و حرکت روبه جلو بود و آن هم درحالیکه بخش قابل توجهی از این ۲۰ درصد نیز از مرکز مدیریت می شود.

نماینده دولت در استان گلستان با اشاره به شرایط عمومی کشور، گفت: با توجه به مشکلات داخلی و مسائل بین المللی و علی رغم توافقات هسته ای صورت گرفته، هنوز کشور در شرایط احتیاط هزینه ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار