سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار متر توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان گرگان انجام شد.

 اجرای ۲ هزار متر توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گرگان

به گزارش گلستان24؛ابوالفضل رحیمی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای افزایش شاخص بهره‌مندی فاضلاب در شهرستان گرگان 2000 متر عملیات توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محدوده بلوار الغدیر، خیابان‌های  ولیعصر(عج)، چاله باغ، بهزیستی و استرآبادی اجرا شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سایز لوله‌ها را 200 تا 400 میلیمتر از جنس پلی‌اتیلین دو جداره اعلام کرد و افزود: در این مدت 244 فقره انشعاب فاضلاب مشترکین هم نصب گردید تا شاخص بهره مندی فاضلاب در شهرستان گرگان افزایش یابد.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی اعلام کرد و از همه شهروندان شهر گرگان در این محدوده درخواست نمود که تا نسبت به خرید انشعاب فاضلاب خانگی اقدام کنند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان همچنین از توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در راستای تامین آب پایدار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در شهرسان کلاله خبر داد.

رحیمی گفت:  در این مدت و در راستای تامین آب پایدار بیش از 65هزار متر در شهرستان کلاله و روستاهای تحت پوشش  عملیات توسعه شبکه آبرسانی و بیش از 12هزار متر اصلاح شبکه انجام شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین  در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش حفر و تجهیز 4 حلقه چاه آب شرب و همچنین بهسازی و تعویض الکتروپمپ 40حلقه چاه دیگر پایان یافت.

وی استانداردسازی 167 مورد انشعاب آب مشترکین ، تعویض 62مورد انشعاب فرسوده ، رفع 1937 مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب و رفع 1490 مورد اتفاقات انشعابات  با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان کلاله  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: احداث 8 باب مخزن بتنی و پیش ساخته ذخیره آب شرب با حجم 1700 متر مکعب دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/ ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار