مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از بهره‌برداری و یا آغاز اجرای 50 پروژه آب و فاضلاب روستایی در سال جاری در استان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 17 پروژه آب و فاضلاب روستایی در گلستان

 گزارش گلستان ۲۴؛ بهزاد هرمزی صبح امروز با گرامیداشت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد 50 پروژه‌ را در سطح استان گلستان به بهره‌برداری خواهیم رساند و یا عملیات اجرایی این پروژه‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مراحل اجرایی تعداد 38 پروژه آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در هفته دولت سال جاری به پایان خواهد رسید و هموطنان عزیز می‌توانند از نعمات بهره‌برداری از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

*آغاز عملیات اجرایی 17 پروژه آب و فاضلاب روستایی در گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی تعداد 17 پروژه آب و فاضلاب روستایی در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد.

هرمزی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها بیش از 26 میلیارد تومان است که با نگاهی به عملکرد و اعتبارات هفته دولت سال 1397 تقریبا شاهد رشد دو برابری اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هستیم.

وی اظهار کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت در استان گلستان افتتاح خواهند شد شامل حفر و تجهیز 11 حلقه چاه، بیش از 6 کیلومتر شبکه و خط انتقال شبکه آب و همچنین پنج باب احداث مخزن زمینی به هوایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

* بهره‌برداری از 2 هزار فقره انشعاب آب و 4 باب اتاقک سرچاهی و حصارکشی در گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یادآور شد: در هفته دولت سال جاری شاهد بهره‌برداری از 2 هزار فقره انشعاب آب و چهار باب اتاقک سرچاهی و حصارکشی در استان گلستان خواهیم بود.

هرمزی درخصوص پروژه‌هایی که در هفته دولت در استان کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: دو حلقه حفر و تجهیز چاه در گلستان کلنگ‌زنی خواهد شد و عملیات اجرایی 35 کیلومتر خط انتقال در شبکه توزیع آب در روستاهای استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد 9 باب مخزن ذخیره‌ای زمینی به حجم 7 هزار متر مکعب و طول یک‌هزار و 400 فقره انشعاب در راستای پایداری آب در سطح روستاهای استان گلستان انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار