فرماندار گرگان:

فرماندار شهرستان گرگان گفت: طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محله انجیراب به عنوان اولین محله کم برخوردار گرگان در حال اجرا می باشد.

 طرح توانمند سازی محله کم برخودار انجیراب در حال اجرا است

به گزارش گلستان 24، اسماعیل نادری در جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گرگان در خصوص اجرای طرح 2020 محله کم برخوردار، اظهار کرد: شهر گرگان  دارای 21 محله کم برخوردار می باشد که محله انجیراب به عنوان اولین محله به تمامی مسائل و معضلات آن در گام های مختلف رسیدگی خواهد شد.

وی  ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اینکه آفت دیوانسالاری یا ناهماهنگی در این امر صورت نگیرد، تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی در انجیراب صورت گرفته و لازم است در محله های اوزینه، کوی عرفان و قلعه حسن نیز اقدامات اورژانسی و جهادی انجام پذیرد.

نادری ادامه داد: قرارگاه جهادی شهرداری گرگان با مشارکت 17 دستگاه و با اعتبار 110 میلیارد تومان زمین ورزشی رو باز مورد نیاز محله انجیراب را در زمستان 1401 به بهره برداری رسانده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیاز های اساسی محله پرجمعیت انجیراب افزایش فضای آموزشی می باشد، از افتتاح یک مدرسه در آینده نزدیک در این محله توسط این قرارگاه خبر داد.

فرماندار گرگان ضمن اشاره به یکی دیگر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این محله گفت: زمینی که محل تجمع معتادین متجاهر بوده با پیگیری های مؤثر و مستمر استاندار محترم تغییر کاربری داده و با مشارکت برخی دستگاه ها برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت اختصاص یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار