دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد گفت: نخستین جلسه رسیدگی به پرونده ریزش دیوار و تخریب بخشی از یک مدرسه این شهر با حضور مالک زمین ، مهندس ناظر و مسئول واحد نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری در شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهرستان برگزار شد.

رسیدگی قضایی به پرونده تخریب مدرسه در علی‌آبادکتول آغاز شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حسینعلی ایزد اظهار کرد: مهندس ناظر و مالک زمین به اتهام رعایت نکردن نظامات دولتی در گودبرداری منجر به تخریب دیوار مدرسه و واردشدن صدمه بدنی غیرعمدی و کارمند شهرداری علی آبادکتول به اتهام اهمال در انجام وظیفه قانونی برای جلوگیری از گودبرداری غیرمجاز تفهیم اتهام شدند.

وی بیان کرد: امروز ۱۸ مصدوم این حادثه به دادسرا مراجعه کردند و پس از ثبت شکایت، برای تعیین میزان آسیب دیدگی به پزشکی قانونی معرفی شدند .

دادستان علی‌آباد ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به یکی از بازپرس های توانمند دادسرای این شهرستان سپرده شده تا با سرعت و دقت همه مقصران حادثه شناسایی و برابر قانون مجازات شوند.

صبح دیروز شنبه و حین گودبرداری غیراصولی در مجاورت یک مدرسه غیردولتی در شهرستان علی‌آباد بخشی از این مرکز آموزشی تخریب و تعدادی از دانش آموزان و مربیان مصدوم شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار