دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نخستین همایش فرهنگی و آموزشی ویژه کارکنان دستگاه های دولتی استان برگزار می شود.

نخستین همایش فرهنگی آموزشی ویژه کارکنان دولت در گلستان برپا می شود

به گزارش گلستان 24، محمد رعیت در جمع خبرنگاران افزود: این همایش به پیشنهاد شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان و با همکاری ستاد احیاء استان اواخر مرداد جاری برگزار می شود.

همایش فرهنگی آموزشی ویژه کارکنان دولت در گلستان

وی اظهار کرد: در این همایش که با حضور مسئولان ارشد استانی اعم از نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان و سایر مقامات استانی مرتبط با این حوزه برگزار خواهد شد سیدمهدی هاشمیان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

وی در مورد موضوعات قابل طرح گفت: موضوع این همایش، آموزش کارکنان مبنی بر بایدها و نبایدها در حوزه اداری اعم از اخلاق اداری کارکنان و برخورد با مردم، رعایت قانون، حفظ بیت المال و پاسخگویی هر چه سریعتر به مطالبات مردم است.

رعیت گفت: همچنین هنگام برگزاری این همایش نمایشگاه کتاب تخصصی به عنوان برنامه جنبی دایر خواهد شد که محور کتبی که بناست ارائه شود امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان همچنین از برگزاری و اجرای مسابقه 30 قطعه برگزیده آیات قرآن با موضوع فرهنگی و تبلیغی خبر داد و گفت: این مسابقه به پیشنهاد شورای امر به معروف اداره کل ارشاد برگزار می شود.

به گفته رعیت، برگزیده ای از آیات قرآن و پرداختن به اخلاق فردی و اجتماعی در کنار اهمیت نماز، از موضوعات اصلی این مسابقه است که بین کارکنان دستگاه های اجرایی استان و با همکاری ستاد احیاء امر به معروف استان انجام می گردد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، ترویج فرهنگ قرآن و آموزه های قرآنی و مد نظر قرار دادن معروفات و منکرات است./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار