دعوت از دردانه‎های خبری در جلسه‎ای که مزین به امر به معروف و نهی از منکر رابطان دستگاه‎های اجرایی بود جای بسی تأمل است.

جلسه ستاد امر به معروف گلستان با حضور دردانه‎های خبری/ مدیرانی که خودشان نیازمند امر به معروفند

به گزارش گلستان 24، ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز در حالی تشکیل جلسه داد که متولیان برگزاری مراسم با دعوت از رابطان دستگاه‎های اجرایی استان گلستان ترجیح دادند معروفات و منکرات استان را با حضور دردانه‎های خبری منعکس کنند.

مسئولان دولت اعتدال در گلستان که همواره تاکید بر اهمیت اطلاع‎رسانی دارند اما در عمل به گونه‎ای دیگر رفتار می‎کنند که نشان می‎دهد آنها یا به موضوع رسانه اعتقاد ندارند و یا از اهمیت رسانه‎ها بی‎اطلاع هستند.

اقدام نامیمون مسئولان اعتدال‎گرا در گلستان نشان داد کسانی که در قامت مدیر یا مسئول امروز بر اریکه قدرت تکیه زده و دور یکدیگر جمع شدند تا برای معروفات و منکرات استان تصمیم‎گیری کنند در وهله نخست خودشان نیازمند امر به معروف هستند و گویی اعتدال در نگاه آنها هر آنچه می‎خواهند است نه هر آنچه وجود دارد.

این پایگاه خبری تحلیلی، فارغ از هر گونه جناحبندی سیاسی و با اولویت قرار دادن مسائل استانی از مسئولان انتظار دارد تا با تبادل افکار و اندیشه‎های مختلف و توجه به جایگاه رسانه، به درستی از مسئولیتی که گذراست بهره‎گیری کنند، چراکه وجود این مسائل کارنامهای ناخوشایند در عملکرد آنها ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار