مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رونمایی نرم افزار پویانمایی ۶دوره در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره پویانمایی خبر داد و گفت: این مراسم ۲۵ مرداد ماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شود.

نرم‌افزار پویانمایی رضوی در گلستان رونمایی می‌شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، اظهار داشت: نرم‌افزار پویانمایی رضوی در گلستان رونمایی می‌شود که محتوای این نرم‌افزار آثار راه یافته به جشنواره پویا نمایی امام رضا(ع) در طول 6 دوره بوده است.

نرم‌افزار پویانمایی رضوی در گلستان رونمایی می‌شود

وی با بیان این نکته که نرم‌افزار 6 دوره پویانمایی، بانک فیلم انیمیشین های راه یافته به جشنواره است، افزود: علاوه بر این نرم‌افزار کتاب فیلم‌نامه پویانمایی 6 دوره جشنواره هم که تولید شده در این جشنواره رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از تهیه نرم افزار 6 دوره پویانمایی را آسیب‌شناسی آثار دانست و تصریح کرد: با این روند می‌توان سیر صعودی و تکاملی جشنواره را شناسایی و به همگان معرفی کرد.

وی معرفی الگویی برای تولید آثار به تولیدکنندگان در جشنواره رضوی را از دیگر اهداف تهیه نرم‌افزار 6 دوره پویانمایی اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رونمایی از قرآن دست‌نویس در مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی را از دیگر برنامه‌های این مراسم دانست و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن قابلیت‌های هنری در راستای معرفی این کتاب آسمانی به جامعه و به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر بود.

وی با بیان اینکه کتابت قرآن در قالب خوشنویسی از ملاحت خاصی برخوردار می‌شود، افزود: سعی شد از جاذبه‌های هنری برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

به گفته فضیلت در مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی از تمبر جشنواره توسط مسئولان کشوری برای هفتمین سال پیاپی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار