مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری تجهیزات پزشکی هلال احمر استان به هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران کم برخوردار گلستانی به صورت امانی تحویل داده شده است.

۱۳۰۰گلستانی تجهیزات پزشکی هلال‌احمر را به صورت امانی دریافت کردند

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی با اشاره به خدمات داوطلبانه متعدد هلال احمر اظهار کرد: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی و تحویل اقلام به بیماران کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در سال‌های اخیر در هلال احمر پر رنگ تر شده است.

وی افزود: در ۱۲ بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اقلامی از قبیل عصا، واکر، ویلچر، تخت بیمار، دستگاه زردی نوزاد، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز، تشک مواج، ساکشن به بیمارانی که توانایی خرید اقلام را ندارند امانت داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری به هزار و ۳۰۰ نفر تجهیزات پزشکی امانت داده شد که ارزش این تجهیزات ۱۷ میلیارد ریال است. همچنین در این مدت ۴۰ قلم تجهیزات پزشکی از سوی خیرین به بانک امانات استان اهدا شده است.

غریب آبادی اظهار کرد: هلال‌احمر همواره مقصد نیّات خیر مردم بوده و داوطلبانِ این اقدام خداپسندانه می‌توانند بخشی از نذورات خود را به عنوان باقیات و صالحات به این امر اختصاص دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار