مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: یکی از محورهای ما در اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف برای جوانان و نوجوانان، جهاد تبیین است.

جهاد تبیین برای جوانان و نوجوانان از اهم برنامه های دهه فجر است

به گزارش خبرنکار گلستان 24، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ مسجد در استان وجود که در ۹۰۰ مسجد استان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شکل گرفته است. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه سخت‌ترین کار دنیا تربیت است، یادآور شد: تربیت نوجوان کار سختی است لذا انتخاب و نوع برنامه‌ها باید هوشمندانه طراحی و انتخاب شود.

حسینی با اشاره به اینکه باید جوانان به عنوان مدیر تربیتی به مساجد وارد شوند، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های جذاب مانند تئاتر، سرود، برنامه‌های نمایشی، ایستگاه‌های صلواتی و مسابقات مختلف در دستور کار ما قرار دارد تا حضور جوانان در مساجد پررنگ‌تر شود.

وی از اجرای برنامه‌های دهه فجر در ۱۰ مسجد شهر گرگان خبر داد و افزود: علاوه‌بر این ۱۰ مسجد در مرکز استان، ما از فعالیت سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دیگر شهرها و شهرستان‌های استان نیز استقبال می‌کنیم.

حسینی افزود: رویکرد ما در اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی است؛ در واقع ما در اجرای برنامه‌ها بیش از نگاه کمی، نگاه کیفی داریم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار