معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است و امام راحل از سال ۱۳۴۱ که پایه‌های نظامی الهی را بنا گذاشت به مدت ۱۵ سال با مجاهدت شبانه‌روزی برای همراه کردن افکار عمومی و نخبگان گام برداشت.

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است

به گزارش  خبرنگار گلستان 24، سردار حسین معروفی امروز در مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در فرودگاه شهدای گرگان با گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: استحکام و بقای انقلاب وابسته به حضور مردم است و خدمت بی‌منت و امیدآفرینی به مردم باید سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرد، افزود: دشمنان در سال ۸۸ جنگ احزاب را از بیرون و داخل کشور فعال کردند که ملت ایران با هوشمندی همیشگی خود، دست رد به سینه دشمن زدند و فتنه را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه امام راحل هیچ چیز را برای خود نمی‌خواست، تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم به مقابله با ایران برخاسته و این جنگ پیچیده‌تر از جنگ سخت است و در این شرایط باید با تمام توان در میدان حاضر باشیم و همه تلاش خود را برای بسترسازی ظهور امام زمان(عج) به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی با مدیریت امام راحل، حکومت دست‌نشانده استکبار را از ریشه برکندند، ادامه داد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی را جایگزین حکومت سلطنتی و دست‌نشانده کرد و با تکیه بر آرای مردم، جمهوری اسلامی را کلید زد و بقای آن را هم به دست مردم سپُرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار