رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: فناوری موشکی از دل جوانان دانشگاهی درآمده است.

فناوری موشکی از دل دانشگاه‌های ایران بیرون آمده است

به گزارش گلستان 24 ؛ مجتبی زارعی ظهر امروز در همایش 40 سالگی انقلاب اسلامی و رسالت نخبگان در دهه پنجم انقلاب اظهارداشت: امروز دیگر چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعتدالی مفهومی ندارد و افراد و چهره‌ها باید خود را با 2 جریان " ظرفیت، راه‌حل" و " بن‌بست، بحران" منطبق کنند.

وی افزود: امروز اسامی قدیم در سپهر سیاسی کشور جواب نمی‌دهد. دیگر لیبرال دموکراسی، سوسیالیست و ناسیونالیسم هم برای ملت‌ها و کشورها راهگشا نیست.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه جریان جدیدی در حال شکل‌گیری است، گفت: جریان جدید مردم‌گرایان انقلابی شکل گرفته است. این تفکر در مقابل بروکرات‌های لیبرال ایجاد شده که می‌گوید " نمی‌شود و ایرانی نمی‌تواند". زمانی که فرماندهی جنگ با لیبرال‌ها بود، دشمن شهر به شهر را اشغال می‌کرد و وقتی که امام خمینی (ره) دستور استفاده از ظرفیت‌ها را دادند، ظرفیت‌های ملی شکوفا شد و ثامن‌الائمه و طریق‌القدس شکل گرفت.

زارعی ادامه داد: اگر امروز موشک نقطه‌زن داریم، دانش آن از دل دانشگاه‌های داخلی درآمده است. آن دانشجویانی که می‌توانند پیچیده ترین مسائل موشکی را روی میز ملت بگذارند، می‌توانند مشکلات دیگر را حل کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار