دکتر علی محمد زنگانه گفت: مردم رامیان در ۲۲ بهمن ضمن خلق حماسه ای دیگر ، خود را برای مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند و انتخابات پیش رو آماده کرده اند.

 مردم رامیان با تقدیم ۱۶۸ شهید نشان داده اند پای آرمان های انقلاب و امامین آن ایستاده اند/صرف اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد تومان دولت سیزدهم برای رامیان

به گزارش گلستان 24، دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم جشن بزرگ مردمی به مناسبت اعیاد شعبانیه در رامیان گفت: در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان رامیان ۱۱۷ مصوبه تعیین گردید که تمامی آنها با همکاری دستگاه های اجرایی و با پیگیری و نظارت فرماندار تا پایان سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طی عمر دولت سیزدهم مجموع پروژه های آغاز عملیات اجرایی و افتتاحی اقتصادی و سرمایه گذاری در رامیان ۹۵۷ میلیارد تومان و مجموع پروژه های عمرانی با ۶۰۰ پروژه ۱۴۰۰ میلیارد تومان بوده است و این نشان میدهد دولت سیزدهم تا کنون قریب به ۲۴۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در مسیر خدمت به مردم در رامیان اجرایی کرده است.

زنگانه خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۱۱۳ پروژه عمرانی با ۲۴۸ میلیارد تومان در رامیان اجرایی شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: مردم رامیان با تقدیم ۱۶۸ شهید نشان داده اند پای آرمان های انقلاب و امامین آن ایستاده اند و در ۲۲ بهمن ضمن خلق حماسه ای دیگر ، خود را برای مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند و انتخابات پیش رو آماده کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار