حاشیه ای از جنس بیمارستانی؛

پرستاران بیمارستان بزرگ ۵ آذر گرگان، صبح امروز در محوطه این بیمارستان به علت عدم مدیریت در اعطای حق الزحمه در طرح تحول سلامت در این مکان اعتصاب کردند

پرستاران بیمارستان ۵ آذر گرگان تحصن کردند

به گزارش گلستان 24، ساعتی قبل برخی از رسانه های محلی استان گلستان خبری مبنی بر اعتصاب پرستاران بیمارستان ۵ آذر گرگان را بر روی خروجی منابع خبری خود منتشر کردند که موجی از انتقاد ها را نسبت به نحوه عدم مدیریت کافی نسبت به پرداخت نامناسب مبتنی بر عملکرد طرح تحول سلامت در این بیمارستان نسبت به پرستارن اشاره شده است.

پرستاران بیمارستان ۵ آذر گرگان تحصن کردند

بر اساس این گزارش، خبرنگاران در طی تماسی با مسئولین این بیمارستان در خصوص صحت و سوق این خبر موضوع را پیگیری شده است که متاسفانه با درب بسته برخورد کرده و مسئولین بیمارستان جوابی در این راستا به خبرنگار ما نداده اند.

گفته شده است برخی از پرستاران به علت اعتراض در نحوه پرداخت حقوق خود در محوطه این بیمارستان تجمع کردند که مسئولین بیمارستان تلاش داشتند که این موضوع رسانه ای نشود و چه بسا این امر روی داده است.

 گفته شده است برخی از پرستاران این بیمارستان دارای سابقه چندین ساله هستند و این در حالی است که حقوق دریافتی آنها بسیار ناچیز بوده و منجر به تحصن در این بیمارستان شده است.

لازم به ذکر است از زمان اجرای طرح تحول سلامت در کشور، پرستاران بیمارستانها بر اساس عملکرد خود حق الزحمه دریافت میکند.

انتهای پیام/کاسپین

ارسال نظر

آخرین اخبار