امام جمعه گرگان گفت: اتهاماتی همچون بی‌اثر بودن آرا، مهندسی انتخابات و از پیش مشخص بودن نتایج، از جمله سیاست‌های دشمن برای ناامیدکردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای است.

بی‌تاثیری آرا، سیاست‌ دشمن برای ناامیدکردن مردم از حضور در انتخابات است

به گزارش گلستان 24، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: دشمنان و کسانی که نمی‌خواهند ایران سربلند باشد از همه ابزار خود برای مایوس‌کردن مردم و پشیمانی از حضور در انتخابات استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نقش مهم و تاثیرگذاری در خنثی‌کردن توطئه‌ دشمنان علیه جمهوری اسلامی دارد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: نگاهی به داوطلبان انتخابات در گلستان نشان می‌دهد از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در این رویداد مهم حضور دارند و از این پس وظیفه مردم است که با مشارکت بالای خود به افراد اصلح رای دهند.

وی اضافه کرد: برخی برای دلسرد کردن مردم، مشکلات اقتصادی را مطرح می‌کنند. این کمبودها را قبول داریم اما راه حل آن، انتخاب افراد کاردان، متخصص و آگاه برای حضور در مجلس است.

امام جمعه گرگان در ادامه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام اضافه کرد: این عزیزان به طور شبانه‌روزی در حال دفاع و برقراری امنیت کشور هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار