نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهمی در نظام مقدس اسلامی هستیم، گفت: حضور در این انتخابات هم وظیفه ملی هم وظیفه شرعی و اسلامی است.


آیت‌الله نورمفیدی: حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مردم بسیار خوب ما، اظهار عدم تمایل شرکت در انتخابات را دارند و مسئله مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، گرانی و اشتغال جوانان ما را برای علت عدم حضور در انتخابات بیان می‌کنند. همه بدانند حضور در انتخابات، اظهارنظر در مورد کلیت نظام و استقلال و عزت این کشور است.

وی گفت: تمام تلاش دشمن بر این است که شرکت مردم در انتخابات را ضعیف و سست کند و با این کار به دنیا بگوید مردم با این نظام همراه نیستند. در داخل هم یک عده‌ای اهداف و خواسته دشمن را ترویج می‌کنند اما مسلماً بدانند همه مردم ایران از همه اقشار به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقه‌مند هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: اینکه بعضی‌ها بگویند شما موقع انتخابات فقط از این حرف‌ها می‌زنید، نه اینطور نیست چرا که دشمن همیشه در انتخابات‌ها مخصوصاً انتخابات ریاست جمهوری از همان اوایل انقلاب به دنبال ضربه زدن به کشور و عدم شرکت مردم بوده است.

نورمفیدی تأکید کرد: چون دشمن همیشه دست به چنین کارهایی می‌زند ما هم در مقابل دشمن می‌گوییم در صحنه هستیم و در این انتخابات شرکت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد: با کمک و یاری خداوند و رای مردم، در روز جمعه ۲۸ خردادماه تلاش کنیم با شور و شوق یکی از کاندیداهای اصلح را که واقعاً توانایی رفع مشکلات اقتصادی، معیشت، مسکن، گرانی و جوانان را دارد، انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار