رئیس ستاد استقبال شهدای غواص و خط شکن گلستان:

چهار محل تدفین شهدای غواص مشخص شد

تشریح برنامه استقبال از کاروان «دُردانه‎های دست بسته»

به گزارش گلستان 24، عبد الله عینعلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 101 شهید گمنام در 25 منطقه استان گلستان تا کنون دفن شدهاند.

وی با بیان اینکه از 14 مرداد ماه استان گلستان میزبان 13 شهید گمنام خط شکن و غواص خواهد بود، افزود: این شهدای گمنام در عملیات کربلای چهار و در مناطق شلمچه حضور داشتند و افتخار میزبانی بر عهده ما و مردم شهید پرور استان گلستان قرار داده شده است.

رئیس ستاد استقبال شهدای خط شکن و گمنام گلستان با بیان اینکه کمیته استقبال و تکریم از شهدای خط شکن و غواص در استان گلستان تشکیل شده است، افزود: از واژهها و پیامهای مقام معظم رهبری در روز 26 خرداد ماه به مناسبت تشیع پیکر شهدای غواص در استان تهران برای نامگذاری کاروان شهدای گمنام و خط شکن گلستان استفاده شد و بر این اساس اسم این کاروان« دردانههای دست بسته » نامگذاری شده است.

14 مرداد ماه 13 شهدای گمنام غواص و خط شکن وارد گلستان خواهند شد

عینعلی با بیان اینکه از 14 مرداد ماه کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در تهران 13 شهید گمنام را به استان گلستان تحویل خواهد داد، افزود: از صبح پنجشنبه 15 مرداد ماه از ساعت 8 صبح دوردانههای دست بسته وارد شهر گمیشان خواهند شد.

وی با بیان اینکه از ساعت 11 تا 13در 15 مرداد ماه شهرستان بندر ترکمن میزبان شهدای گمنام خواهد بود، افزود: عصر همان روز و از ساعت 18 الی 20 مردم شهید پرور شهرستان کردکوی « دردانههای دست بسته » را میزبانی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا با بیان اینکه در شب پنجشنبه 13 شهید گمنام به شهرستان علی آباد انتقال داده میشود، بیان داشت: از ساعت 9 الی 12 برنامههای برای تکریم از شهدا انجام خواهد شد و عصر آن روز شهرستانهای خان ببین، دلند نیز گذری میزبان شهدای گمنام میشوند.

عینعلی با بیان اینکه از ازحداکثر تا ساعت 17:30 دقیقه مردم رامیان شهدای گمنام را میزبانی خواهند کرد، افزود: از ساعت 18 تا 20 شب شهرستان آزادشهر میزبان شهدای گمنام خواهد بود و شب نیز کاروان « دردانههای دست بسته » در این شهرستان اسکان داده میشود.

وی با بیان اینکه صبح شنبه مینودشت از شهدای گمنام میزبانی خواهد کرد، گفت: در همان روز از ساعت 15 تا 17 شهرستان گالیکش و از ساعت 18 الی 20 شهرستان کلاله میزبان شهدا خواهند بود.

برگزاری مراسم وداع با شهدای خط شکن و غواص به صورت متمرکز در گرگان

رئیس ستاد استقبال شهدای خط شکن و گمنام گلستان با بیان اینکه از روز یکشنبه 18 مرداد ماه از ساعت 9 الی 12 مردم شهید پرور شهرستان مراوتپه میزبان کاروان « دردانههای دست بسته » خواهند بود، گفت: از ساعت 19:30 الی 23 مراسم وداع با شهدای گمنام به صورت متمرکز استانی در مصلی شهرستان گرگان انجام خواهد شد.

عینعلی با بیان اینکه از سردار رمضان شریف برای سخنرانی این مراسم بهرهگیری شده، یادآور شد: مداح اهل بین صادق آهنگرن نیز در این مراسم به مداخی خواهد پرداخت.

وی با بیان انیکه شهدای گمنام به صورت کاروانی در شهرستان گرگان حرکت خواهند کرد، بیان داشت: از ساعت 9:30 دقیقه صبح در روز 19 مردادماه از معراج شهدا بهداری سپاه شهرستان گرگان مراسم تشیع شهدا آغاز میشود.

رئیس ستاد استقبال شهدای خط شکن و گمنام گلستان افزود: اینچه برون شهرستان گنبد کاووس، شهر قرق شهرستان گرگان، شهرهای انبارالعلوم ونوکنده محلهای تدفین شهدای گمنام است که تا کنون مشخص شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار