با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد؛

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در راس هیئتی بلندپایه وارد استان گلستان شد و در اولین روز سفر خود بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.

تمامی اخبار روز اول سفر وزیر کار به گلستان

به گزارش گلستان 24، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در راس هیئتی بلندپایه وارد استان گلستان شد و در اولین روز سفر خود بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار ضمن خیر مقدم به آقای دکتر ربیعی ایشان را بیگانه با استان ندانست و افزود: آقای ربیعی در زمان فرماندهی آقای عبدالوهاب اینجا حضور داشتند و در زمانی که منطقه 3 سپاه در استانهای مازندران و گلستان بود با منطقه آشنا بوده و به آن اشرافیت دارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان از ربیعی خواست که برای گلستان یک کار بزرگ بکند که تاثیر سریع و ملموسی داشته باشد.

بلافاصله بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه گلستان کاروان حامل وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی راه کردکوی شد که نرسیده به این شهرستان در مجاورت روستای ایلوار سالن ورزشی کارگران این شهرستان بدستان توانمند دکتر ربیعی افتتاح شد.

در این مراسم جمالی فرماندار کردکوی ، عباسی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دکتر نظری مهر نماینده غرب استان به همراه وزیر سخنرانی کردند.

همچنین عصر امروز وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وارد شهرستان علی آباد کتول شدند و مرکز توانبخشی این شهرستان را نیز افتتاح کردند .

در این مراسم تجری فرماندارعلی آباد کتول به همراه رحمت الله نوروزی نماینده علی آبادکتول بخش هایی از کاستی های منطقه را بیان کردند و ربیعی نیز قول همکاری داد.

همچنین تعدادی از اهالی منطقه علی آباد و فاضل آباد نیز درخواستهای خود را هیئت همراه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تحویل دادند و منتظر جواب شدند.

علی ربیعی همچنین بعد از گرفتن عکس یادگاری با پرسنل مرکز توانبخشی علی آباد کتول با اهدا کارت هدیه از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار