مشاور مدیر کل و مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برنامه های سفر مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان را تشریح کرد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فردا به گرگان سفر می کند + برنامه ها

به گزارش گلستان 24، محمد مهدی خالقی در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صبح فردا یکشنبه 6 اردیبهشت طی یک سفری یک روزه به استان گلستان و شهر گرگان سفر خواهد کرد.

خالقی افزود: معاون وزیر در اولین برنامه خود ساعت 9 الی 12در جشن تجلیل از برترینهای کاگری استان گلستان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان شرکت خواهد کرد.

وی افزود: دومین برنامه ای که معاون وزیر در آن حضور می یابد جلسه شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در ساختمان شماره یک این اداره کل در کوی علیمحمدی است .

مشاور مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: ساعت 16:30 دقیقه معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در گفتگوی ویژه خبری در شبکه گلستان حضور خواهد یافت و راجع به مسائل و مشکلت قشر کارگری سخنانی ایراد می کند.

محمد مهدی خالقی آخرین برنامه معاون وزیر تعاون ، کار ور فاه اجتماعی در استان گلستان را جلسه با اتحادیه تعاونی های استان گلستان در ساختمان شماره یک واقع در کوی علی محمدی عنوان کرد که ساعت برگزاری آن 17 الی 18:15 دقیقه می باشد .

خالقی خاطرنشان کرد: هفته کار و کارگر از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 11 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و در یان هفته برنامه های متعددی در خصوص کارگران و تجلیل از مقام شامخ انها برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

آخرین اخبار