صادقلو، استاندار گلستان جایگاه افق 1404 استان را مشخص کرد.

جایگاه استان گلستان در افق 1404 از زبان صادقلو

به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو بعد از ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی در طرح توسعه مسائل دانش بنیان و حرفه‎ای استان گلستان اظهار کرد: آغاز این مسئله در استان گلستان در این بوده است که رابطه فعالی بین مردم و مدیران اجرائی استان با ایجاد استانداری مجازی یا همان دولت الکترونیک ایجاد شود.

وی ادامه داد: افرادی که در شورای تحول راهبردی استان حضور دارند، زحمات زیادی را در این راستا کشیده‎اند و ما به جای اینکه به استانداری مجازی فکر کنیم به استان مجازی باید بیندیشیم.

صادقلو افزود: اساس این کار، اقتصاد مقاومتی است که دقیقا راه مستقیم ما در عرصه پیشرفت استان گلستان است.

گلستان فاقد چشم‎انداز توسعه بوده است

استاندار گلستان متذکر شد: موضوع این نیست که ما با ایجاد چنین پروژه‎ای زمینه اشتغال چند جوان بیکار را فراهم کنیم بلکه هدفی والاتر را مدنظر داریم و بنا داریم جوانان مستعد گلستانی با ایجاد چنین بستری به رشد اقتصادی این استان کمک شایانی کنند.

صادقلو عنوان داشت: استان گلستان فاقد چشم‎انداز توسعه بوده است ولی اکنون توانستیم جایگاه این استان را در سند چشم انداز توسعه 1404 تعیین کنیم.

وی بیان داشت: تا زمانی که ادارات دولتی ما به صورت الکترونیکی با مردم در ارتباط نباشند هیچگاه شاهد رشد این استان نخواهیم بود.

گلستان 91 فرصت شغلی در حوزه ICT ایجاد کرده است

استاندار گلستان در جمع فعالان اقتصادی گلستان افزود: ما در ارائه مشکلات حرف اول را در کشور می‎زنیم اما در راه درمان این مشکلات حرف آخر را به خود اختصاص داده‎ایم، برخی از ادارات به گونه ای برخورد می‎کنند که داد بسیاری از مردم را در آورده‎اند.

صادقلو یادآور شد: مردم علاوه بر هزینه‎های مالی تحمیل شده از سوی ادارات، از جانب روح خود نیز در حال پرداخت هزینه گراف هستند.

استاندار گلستان توضیح داد: در کشور 900 فرصت شغلی در حوزه ICT داریم که این فرصت در استان گلستان 91 مورد است.

این مسئول در پایان گفت: بسیاری از این جلسات و نشست‎ها فاقد خروجی است و ما باید کاری کنیم که این نشست‎ها دارای خروجی مفیدی برای استان و کشور باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار