پویش تصویری مردمی دردانه های دست بسته با حضور حجت الاسلام ولی نژاد و عیسی امامی برگزار شد.

تصاویر / حجت الاسلام ولی نژاد و عیسی امامی در کمپین استقبال از 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان

غوّاصان دریادل، غوّاصان خط‌شکن، شهداى سرافراز ارتش و سپاه و بسیج، چهره‌هاى ماندگار این استان و این منطقه‌اند. البتّه شهیدان ما در هر منطقه‌اى، فقط متعلّق به آن منطقه نیستند؛ متعلّق به همه‌ى ملّت ایرانند.

امام خامنه ای مدظله العالی

به گزارش گلستان 24، در این پویش تصویری که آحاد مردم گرگان  از جمله مسئولین استانی و شهرستانی حضور فعال داشتند با در دست گرفتن پوسترهای این طرح عظیم و نوشتن دل نوشته های خود ابراز ارادت خود را نسبت به مقام شهدا و همچنین اعلام حضور در مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهدا را اعلام داشتند.

تصویر پوستر پویش

هم استانی های عزیز می توانند در صورت تمایل جهت پیوستن به این طرح عظیم و شرکت در پویش تصویری مردمی دردانه های دست بسته طرح پوستر پویش را از اینجا دریافت نموده و پس از مکتوب نمودن دلنوشته های خود بر روی آن و گرفتن عکس از متن آن ، تصاویر خود را به پست الکترونیک پویش تصویری مردمی به آدرس 13dordane@chmail.ir ارسال نمایند.

کمپین شهدای غواص (1)کمپین شهدای غواص (2)کمپین شهدای غواص (3)کمپین شهدای غواص (4)کمپین شهدای غواص (5)کمپین شهدای غواص (6)کمپین شهدای غواص (7)کمپین شهدای غواص (8)کمپین شهدای غواص (9)کمپین شهدای غواص (10)کمپین شهدای غواص (11)کمپین شهدای غواص (12)کمپین شهدای غواص (13)کمپین شهدای غواص (14)کمپین شهدای غواص (15)کمپین شهدای غواص (16)کمپین شهدای غواص (17)

ارسال نظر

آخرین اخبار