فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 13 زن شهید استان گلستان تعهد به حجاب را برای بانوان گلستانی به وجود آوردند.

بانوان شهید گلستانی ما را متعهد به حجاب کردند

به گزارش گلستان24، سردار رحمت‌الله صادقی ظهر امروز در یادواره 13 شهید زن استان گلستان اظهار کرد: استقامت انقلاب اسلامی در گروی جانفشانی شهدا است و اگر انقلاب توانست بعد از 37 سال در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند مرهون خون شهدا است.

وی تصریح کرد: جای خرسندی است که جامعه بسیج زنان استان گلستان یادواره شهدای 13 زن برجسته و نمونه استان گلستان را در روز قشر بسیج جامعه زنان در استان گلستان برگزار کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه 13 زن شهید استان گلستان تعهد به حجاب را برای بانوان گلستانی به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: توانستیم بعد از 37 سال استقامت و بردباری استکبار جهانی را به زانو در بیاوریم و تجدید میثاق با شهدا نقش اساسی در روند رو به رشد انقلاب اسلامی در میادین بین‌المللی داشته است.

صادقی ابراز داشت: یاد و میثاق با شهدا باعث شده که امروز نظام جمهوری اسلامی عنصر نه را در برابر استکبار جهانی زمزمه کند و ایستادگی را در دل امت مسلمان ایران و مظلومان جهان بپروراند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی نگاه اصولی که باعث حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‎شود را برای بانوان جامعه تدوین کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: تبعیت زنان به آموزه‎های دینی و اصولی باعث شده که امروز الگوی جدیدی از زن مسلمان در جهان تبیین شود.

صادقی بیان داشت: اگر چه کشورهای غربی خود را مدعی دموکراسی می‎دانند اما خصومت خود را در برابر حجاب و فراگیر شدن اسلام نمی‎توانند پنهان کنند و قوانین منع حجاب را در کشورهای خود گسترش می‎دهند.

وی قرآن را پر فروش‎ترین کتاب در اروپا دانست و افزود: حجاب دارای یک پیام انقلابی، فرهنگی است و استقلال و آزادی دستاوردهایی است که از الگوی حجاب استخراج می‎شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار