طبق شنیده ها موسوی شهردار گالیکش گزینه اصلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری است و جایگزین عبدالرضا چراغعلی خواهد شد.

شهردار گالیکش گزینه مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان

 به گزارش گلستان 24 بعد از  استعفای عبدالرضا چراغعلی از مدیر کلی دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان هنوز جایگزین وی معرفی نشده است .

طبق قانون انتخابات هر کسی که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا دهد باید ظرف یک ماه مسئول جایگزین وی معرفی شود اما بیش از دو هفته است که جایگزین عبدالرضا چراغعلی هنوز معرفی نشده است .

در حالیکه همه منتظر بودند تا مهدی کلاسنگیانی سرپرست فعلی دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان این مسئولیت را عهده دار شود اما گویا اصرار محور انتصابات شرق استانی به دنبال گزینه ای از شرق استان است.

طبق شنیده ها موسوی شهردار گالیکش گزینه اصلی این سمت است و تعدادی از افراد و کارشناسان فعال این حوزه در استان تلویحا این موضوع را تایید کرده اند .

حال اینکه چه اصراری وجود دارد بر انتصاب نیروهای شرق استانی با این حجم گسترده نمی دانیم اما ای کاش عدالت در همه جا رعایت می شد و کلاسنگیانی که کارشناس و مسئول این حوزه بوده و به کارش اشرافیت دارد تصدی این جایگاه را به عهده می گرفت.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار