فرماندار گرگان گفت: عده ای قصد داشتند تا از طریق اردوکشی خیابانی نظام را تحت فشار قرار دهند تا انتخابات را باطل کنند غافل از اینکه هرگونه تخطی از قانون و رفتارغیرانقلابی، از منظر مردم مردود است و مردم قانون شکنی را دیکتاتوری می دانند و با آن مخالفت خواهند نمود.

فتنه گران عظمت حماسه سیاسی مردم را زیر سوال بردند

حیدرعلی احمدی فرماندارمرکزاستان گلستان در جمع اعضای ستاد 9دی شهرستان گرگان اظهارکرد: عدم تمکین به داوری قانون و خودخواهی عده ای باعث شد تا مجدداً دشمن به قصد ضربه زدن به نظام طمع کند و زمینه مانع گذاری در حرکت انقلابی ملت ایران را فراهم نماید.

به گزارش گلستان 24، وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات بیانگر عمق علاقه مردم به نظام اسلامی و حاکمیت ملی است ، تصریح کرد: فتنه گران به جای برجسته کردن اشتیاق ملت به مشارکت سیاسی مطابق ساز و کارهای نظام اسلامی کاری کردند که کام ملت را تلخ و عظمت حماسه ای که ملت خلق کرده بودند را زیر سؤال بردند.

فرماندارگرگان در ادامه شرکت در انتخابات را نماد بارز مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود در چهارچوب هر نظام سیاسی دانست و افزود : انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران این ویژگی را بطور کامل انعکاس می داد لیکن عده ای که نتیجه انتخابات را مطابق میل خود نمی دیدند به اصل انتخابات خدشه وارد کردند و داوری قانون را نادیده گرفتند.

وی در ادامه تاکید کرد: عده ای قصد داشتند تا از طریق اردوکشی خیابانی نظام را تحت فشار قرار دهند تا انتخابات را باطل کنند غافل از اینکه هرگونه تخطی از قانون رفتار غیر انقلابی، از منظر مردم مردود است و مردم قانون شکنی را دیکتاتوری می دانند و با آن مخالفت خواهند نمود .

احمدی در ادامه گفت : حضور مردم در صحنه تبری از فتنه گران در 9دی درس آموزی بزرگی برای قانون شکنان بود تا میزان پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی را دریابند و بیش از این خود را بازیچه دشمنان مکار نظام نسازند.

وی افزود: تدبیر رهبری و هوشمندی مردم 9دی را به روز تجلّی همبستگی ملی مبدل کرد .

فرماندار گرگان در پایان خاطر نشان کرد : امسال اجتماع مردم در مراسم 9دی ساعت 10صبح در مسجد جامع گرگان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار