بی علاقگی رامیانی ها برای شرکت در انتخابات مجلس دهم

در حالیکه از شهرها و نواحی اطراف رامیان خبرهای متعددی از کاندیداهای احتمالی برای حوزه انتخابیه رامیان شنیده می شود اما تاکنون در این شهر کسی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده و ایستگاه بهارستان در رامیان در سکوت کامل به سر می برد.

ایستگاه بهارستان در رامیان سوت و کور است

به گزارش گلستان 24، در حالیکه این روزها از شهرها و نواحی اطراف شهر رامیان خبرهای متعددی از کاندیداهای احتمالی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه این شهر شنیده می شود اما تاکنون در این شهر کسی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده و ایستگاه بهارستان در رامیان در سکوت کامل به سر می برد.

همچنین در جریان استعفاهای مدیران دولتی برای انتخابات هم هیچگونه خبری از استعفای احتمالی مدیران رامیان برای حضور در انتخابات در این شهر نیست.

در چنین فضایی و این سوت و کور بودن نسبت به بقیه شهرها جای تعجب دارد و احتمالا عده ای با چراغ خاموش حرکت می کنند و یا شاید بعدها و روزهای آینده شاهد جریاناتی در این زمینه باشیم.

نماینده دوره فعلی رامیان یک ازادشهری و نماینده دوره قبل یک رامیانی بود اما در این دوره هیچ خبری از کاندیداتور رامیانی نیست!

مروری به نمایندگان شهرستان رامیان در مجلس در 9 دوره قبلی می کنیم.

نماینده دوره اول، سید حسین حسینی واعظ

نماینده دوره دوم، حسن صادقلو (استاندار فعلی گلستان)

نماینده دوره سوم، حسین اربابی

نماینده دوره چهارم، معمی هلاکو

نماینده دوره پنجم، سید محمود حسینی واعظ

نماینده دوره ششم، شیرعلی کوهساری و غلامعلی کوهساری

نمایتده دوره هفتم و هشتم، مرادعلی منصوری

نماینده دوره نهم، رضا صابری

این روزها در گوشه و کنار از استان احتمال حضور کاندیداتور برای حوزه انتخابیه رامیان به گوش می رسد ولی تاکنون رامیانی ها علاقه ای برای شرکت در این انتخابات را نشان نداده اند.

شنیده ها حاکیست، برخی از افرادی همچون رضاصابری، مرادعلی منصوری، احمدنصرتی، یداله وفایی، غلامعلی کوهساری و محسن کوهساریان برای کاندیداتورهای احتمالی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار