بر اساس اطلاعات رسیده برخی از داروخانه های شهرستان مینودشت مبادرت به توزیع داروهای قاچاق و غیرمجاز کردند.

داروی غیرمجاز باعث سقط جنین شد

به گزارش گلستان24، برخی از داروخانه های مینودشت بصورت غیرقانونی اقدام به فروش داروهای قاچاق و غیرقانونی و بعضا تاریخ گذشته کردند که این امر باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیری در این شهرستان گردیده است.

بر اساس اطلاعات رسیده استعمال این داروها باعث سقط یک جنین ۶ ماهه شده اند که به همین دلیل مادر باردار نیز بعد از این اتفاق مدتی را در حالت کما بسر برده است.

سرهنگ محمد اکبریان در این خصوص افزود: در پی گزارش های واصله از منابع خبری مبنی بر فروش مواد دارویی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان تدابیر لازم برای برخورد با متخلفان اندیشیده شد.
وی افزود: در این راستا ۲ گروه فنی از پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان ، بازدید از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار
دادند.
سرهنگ اکبریان گفت: در بازدیدهای انجام شده از داروخانه ها و واحدهای صنفی بیش از ۶ هزار عدد داروی غیرمجاز قاچاق و خارج از شبکه بهداشت کشف شد.
وی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی واحدهای صنفی متخلف پلمپ شد و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد؛ همچنین افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

/گلستان شرق

ارسال نظر

آخرین اخبار