فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اعلام کرد:

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از شناسایی و پلمب کارگاه تولید مواد لبنی غیر بهداشتی و کشف بیش از یک هزار و 800 کیلو مواد لبنی غیر بهداشتی در شهرستان کردکوی خبر داد.

پلمپ یک کارگاه تولید مواد لبنی در کردکوی

به گزارش گلستان 24، سرهنگ محمود علی فر در گفتگو با خبرنگارسایت عدالتخواهان گلستان گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای گمرکی، دخانی و ارز، مامورین پلیس آگاهی شهرستان با بکارگیری منابع و مخبرین در سطح حوزه استحفاظی به یک مرکز پخش مواد لبنی با یک برند خاص مشکوک شدند.

علی فر افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات گسترده پیرامون موضوع و هماهنگی با مقام قضایی و هم چنین نماینده مرکز بهداشت، نسبت به بازرسی از کارگاه مورد نظر اقدام نمودند که در این میان یک دستگاه تولید مواد لبنی غیر بهداشتی، 216 کیلو پنیر فاسد شده، 120 لیتر شیر فاسد شده و تعداد یک هزار و 500 پاکت شیر که در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و فاقد مجوز بهداشت نگهداری می شد کشف و با هماهنگی مقام قضایی تحویل نماینده بهداشت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با استفاده از برند یک شرکت معروف، مواد لبنی غیر بهداشتی را تولید و در ظروف و پاکت های تقلبی بسته بندی و به بازار عرضه می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت:در این راستا یک نفر متهم دستگیر و کارگاه فوق به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب شد.

انتهای پیام/عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار