روز چهارشنبه در گالیکش روی داد؛

روز چهارشنبه توسط نیروهای محیط‌زیست شهرستان گالیکش و نیروهای پارک ملی گلستان متخلف حرفه‌ای و سابقه‌دار شکار غیرمجاز و متخلفی به همراه اسلحه قاچاق در گالیکش دستگیر شدند.

دستگیری متخلف سابقه‌دار شکار و یک متخلف به همراه اسلحه قاچاق

به گزارش گلستان 24 کارشناس محیط‌زیست شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: مأمورین یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی جنگل لوه، با برخورد به یک شکارچی متخلف از وی یک قبضه اسلحه تک لول قاچاق و 3عدد فشنگ کشف و ضبط کردند.

دستگیری متخلف سابقه‌دار شکار و یک متخلف به همراه اسلحه قاچاق

احمد احمدی افزود: طی صورت‌جلسه‌ای تخلف این شکارچی در محل تنظیم و پس از سیر مراحل اداری و حقوقی به مراجع قضایی شهرستان گالیکش معرفی شد.

دستگیری متخلف حرفه‌ای و سابقه‌دار شکار غیرمجاز در پارک ملی گلستان

مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: شکارچی متخلفی که پنج روز قبل در درگیری با محیط‌بانان پارک ملی گلستان از دام قانون گریخته بود، صبح چهارشنبه خود را به پاسگاه نیروی انتظامی قراولان روستای تنگراه تسلیم کرد.

یحیی مرادی افزود: این متخلف قهار، حرفه‌ای و سابقه‌دار که دارای چندین پرونده تخلف شکار و صید بوده، در 15 مردادماه سال جاری در درگیری با محیط‌بانان پارک ملی گلستان با بجا گذاشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف از نوع بی‌بی کلاش ( یازده تیر) مجهز به دوربین، 24 تیر فشنگ، دو دستگاه گوشی، پروژکتور و یک دستگاه موتورسیکلت در پارک ملی گلستان متواری شده بود که صبح چهارشنبه خود را به پاسگاه انتظامی لوه ( پاسگاه قراولان تنگراه) معرفی کرد.

وی تصریح کرد: متعاقب آن این شکارچی به دادگاه صالحه اعزام و پرونده وی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار